Fast nej, menar inte att alla jag haft teorier om måste vara onda, jag försöker bara fundera på vilka som kanske skulle kunna vara det.Jag vet inte om jag tycker det känns så osannolikt, särskilt inte hon om hoppades att inlägget bara skulle bli ett i mängden av de som funderade kring obligatoriska frågan.
Men från dina Inlägg nu verkar det ju snarare som att du tror hon pekat ut all onda plus då dig och niyama? Iom att du säger dig vara skum på hedinn, tänker att klara kan ha tagit chansen igår att slinka med med en udda röst, och att q skulle ha velat alibirösta på karamell men sen röstar på dig för att du röstat där?
Resonemanget om q får du gärna utveckla, för i min värld känns det dumt att som ond revanschrösta på någon som röstat på en av de andra onda? Och när nu elo hade tre röster som inte verkade som de skulle ändras är det ju världens chans att lägga en andra röst som alibi om man vet att resten av lyan kommer rösta någon annanstans? Chansen att två goda skulle våga sig på tredjeröster dl1 annat än för att rädda sig själva känns låg, om än inte omöjlig.
edit: la till ett hon
Gällande att revanschrösta så kan du mycket väl ha rätt. Jag har bara varit ulv i min allra första lek, så har inte lärt mig att se allt ifrån den sidan ännu.
Men ja, nu när du säger det så håller jag med dig om att det inte varit orimligt för Q att fortsätta på sin egen teori även om både hon och Karamelldrottningen är onda. Jag glömde ta med röstlistan i beaktande och att Elo redan fått tre röster.. Tycker dock ändå att teorin mot Karamelldrottningen var starkare än den om mig, så förstår inte varför Q vände.