Sv: Nya regler för föräldrarledighet
Då är det inte bara jag som funderar över hur man tänker om man tycker nån ska kägga ner en fullt fungerande firma...
Vi vill gärna vara hemma båda två, men det fungerar inte i vår vardag. Däremot har vi ett barn som mår bra och är trygg ändå.
*kl
Tycker en stor del av er som diskuterar i denna tråd är rent utav obehagliga. Som ni måste se ner på så många människor och deras alldeles egna livsval.
Lägga ner en firma eller byta ett tryggt jobb för att man bara SKA dela lika i allt, och gör man inte det så är man en dålig människa? Hoppas ni inte får svindel från era höga hästar
Men nu är det som tur är inte människor som ni som bestämmer över vad folk får och inte får göra, det är jag tacksam för.
O tänk, jag och min underbara karl kommer dela på ansvaret för vårat barn, men inte för att någon tvingat oss utan för att vi vill.
Då är det inte bara jag som funderar över hur man tänker om man tycker nån ska kägga ner en fullt fungerande firma...
Vi vill gärna vara hemma båda två, men det fungerar inte i vår vardag. Däremot har vi ett barn som mår bra och är trygg ändå.