Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygga bilder.Har en stackars sambo som brukar få ha kameran fastklistrad i handen
Skämt o sido, han har t.o.m börjat rida på vår ridskola själv, så han tycker det är helt ok som tur är
Fattar inte hur du kan sitta ner i traven på den där, du måste ha en bålstabilitet som heter dugaHar en stackars sambo som brukar få ha kameran fastklistrad i handen
Skämt o sido, han har t.o.m börjat rida på vår ridskola själv, så han tycker det är helt ok som tur är
Fattar inte hur du kan sitta ner i traven på den där, du måste ha en bålstabilitet som heter duga
Ni som har bilder när ni rider, hur tar ni dom? Har ni tillgång till några fotokunniga vänner eller?
Själv hade jag önskat att jag kunde klona mig själv, så jag kan få bilderna som jag vill ha dom.
Attans, dags att börja ragga karl nu då kanske?Min man följer med och fotar ibland.
En tillfällig lösning tills du hittat en karl kan vara att ställa upp mobilen/kameran så större delen av banan syns och sedan filma ridpasset. Går att plocka ut bilder från filmen sen. Ingen super-kvalitet, på min i alla fall, men man kan se lite hur det ser utAttans, dags att börja ragga karl nu då kanske?
Jag gör redan det, nackdelen är att min kamera bara filmar 30 min, sen slutar den. Provade en gång med att rida fram och när hästen började bli fin satt jag av och startade kameran, men när jag satt upp fick jag börja om igen... suck.En tillfällig lösning tills du hittat en karl kan vara att ställa upp mobilen/kameran så större delen av banan syns och sedan filma ridpasset. Går att plocka ut bilder från filmen sen. Ingen super-kvalitet, på min i alla fall, men man kan se lite hur det ser ut
Eller så är ju fjärrutlösare ett knep, om kameran har den möjligheten.
Mitt exemplar av karl är inte speciellt intresserad av vare sig hästarna eller fota så får komma på andra lösningar.
Ni som har bilder när ni rider, hur tar ni dom? Har ni tillgång till några fotokunniga vänner eller?
Själv hade jag önskat att jag kunde klona mig själv, så jag kan få bilderna som jag vill ha dom.