Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Råkade få syn på bilden och tänkte föreslå att det där blir en bra körhäst till bröllop men kom på att ingen får ju vara finare än bruden på hennes speciella dag så det går nog inte
Mitt egensydda flugtäcke till när jag kör... ser bra roligt ut men ojoj vad bra det vart. Trådarna framtill dinglar och håller alla bromsar borta framtill=)
Sedan på sidorna är de trådar som höll alla borta från att flyga under magen..
Så körturen vart en riktigt skön tur tyckte Jorunn som slapp bromsarna helt=)
Ska sy fler i andra färger=)
Idag fick jag säga hejdå till min vän . Jag kan inte riktigt få in att det är sant. Saknar henne redan.
Jobbar fortfarande på att banta ner henne lite, det tar tid dock.
Jag tycker det är svårare att banta mig själv.
Fina. Blir otroligt hoppsugenVar och tävlade igår, båda hästarna gjorde fina rundor och jag är jättenöjd.
Ännu gladare blev jag när jag fick dessa bilder skickade till mig, mina hästar är verkligen två happy athletes!
Den gula är ganska grön så det blir inte 100% överallt men hon har en underbar inställning och gör sitt bästa hela tiden.
Jag diggar den bilden, för den matchar precis det @Bison skrev i sin sista mening, underbart.
Krockar hans fötter på högersidan eller är det bara som det ser ut?heart
Ber honom om en liten förflyttning med bakdelen där, för att räta upp honom då han tyckte kameran var läskigKrockar hans fötter på högersidan eller är det bara som det ser ut?
Aha, jag började fundera på ifall kameran hade lyckats med något lurt.Ber honom om en liten förflyttning med bakdelen där, för att räta upp honom då han tyckte kameran var läskig
Min vackra springare