Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fruktansvärt tråkigt! Beklagar och håller tummarna att det trots allt går bra på tisdag.@Heulwen
Jag ska åka in med henne på klinik.
Varit inne för några månader sedan och upptäckte att hon hade pålagringar båda bak. Blivit sprutad och igångsatt, men tycker inte det känts bra det sista. Så vet ska kolla henne, men det lutar åt att jag får ta bort henne
Så fruktansvärt tråkigt! Beklagar och håller tummarna att det trots allt går bra på tisdag.
Vart har hon pålagringar?
Är det bara jag som tycker det ser ut som att jag rider på en förväxt islandshäst?
@Heulwen
Jag ska åka in med henne på klinik.
Varit inne för några månader sedan och upptäckte att hon hade pålagringar båda bak. Blivit sprutad och igångsatt, men tycker inte det känts bra det sista. Så vet ska kolla henne, men det lutar åt att jag får ta bort henne
Idag fick jag säga hejdå till min vän . Jag kan inte riktigt få in att det är sant. Saknar henne redan.
Men vad tråkigt, beklagar.Idag fick jag säga hejdå till min vän . Jag kan inte riktigt få in att det är sant. Saknar henne redan.
Åh nej! Jag beklagar! Kram!Idag fick jag säga hejdå till min vän . Jag kan inte riktigt få in att det är sant. Saknar henne redan.
Idag fick jag säga hejdå till min vän . Jag kan inte riktigt få in att det är sant. Saknar henne redan.
Åh, så tråkigt. Beklagar verkligenIdag fick jag säga hejdå till min vän . Jag kan inte riktigt få in att det är sant. Saknar henne redan.
Tack för omtanken!