Nya bilder på hästarna (del 5)

Vildponnyn. :love: Hon har det så bra. Det är bara staket på halva hagen så hon kan gå och bada om hon vill. :laugh:

s_by_erehsidne-d8yeek3.jpg


s2_by_erehsidne-d8yeepf.jpg
 
mayford%201.jpg


Fjärde dagen jag har min nya häst hemma. Hon fick en massage idag och jag försöker fortfarande hitta en bra hovslagare så vi kan få ordning på hennes hovar innan jag börjar arbeta henne mer. :)
 
Min häst är ju under rehabträning så tills jag får börja rida lite igen om drygt en vecka så roar vi oss med att diverse grejer.

Kollar på fotboll. Väldigt skumma varelser som springer omkring mitt i maten utan att äta den:angel:.


Tömkör. För att vi måste vara lite seriösa ibland. ;)


Trädgårdsarbete. Och, ja, så här ser en häst ut som är byggd i nerförsbacke. :D
 
may2.jpg
may1.jpg


Kallt och tråkigt väder, men May är nöjd för äntligen fick hon gå ut i nya hagen! Vi tar det lugnt och går promenader på dagarna än så länge. Hovslagare är bokad på tisdag så då hoppas jag att vi kan börja jobba mer!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
18
· Visningar
1 107
Senast: Blyger
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 099
· Visningar
35 662
Senast: Rie
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
1 475
Senast: Tranan
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp