Nya bilder på hästarna (del 5)

Mitt:heart
11391192_10153308465041067_5452697481327024805_n.jpg

11233800_10153290898361067_5667839352318418704_o.jpg
11119119_10153293446481067_2105654584694064085_o.jpg
 
Jag hoppas nästan på att vi träffas någon gång med våra hästar (vi bor ju i samma stad). För en gångs skull skulle jag ju känna att Kimbi är liten med sina 179 cm :)

Hehe, jaa de flesta stora hästar är plötsligt inte så stora bredvid Royal :D Vi har ju inte hästarna så långt ifrån varandra vill jag minnas iallafall :)
 
Hehe, jaa de flesta stora hästar är plötsligt inte så stora bredvid Royal :D Vi har ju inte hästarna så långt ifrån varandra vill jag minnas iallafall :)
Jag har stått på samma sida av stan som du, men de senaste åren håller vi till på andra sidan, mot terrängbanan och slottet (om du förstår utan att jag behöver skylta för mycket ;) ). Men vi kanske dyker på varandra i något annat sammanhang. Du ska väl ut på dressyrbanorna med din så småningom, och jag har ju blivit utlurad på dressyr i juli borta på klubben vid er :nailbiting:. Så skämmer vi inte ut oss totalt kanske det blir fler gånger. Men man får nog hålla sig till lång bana med våra klunsar :p.
 
Jag har stått på samma sida av stan som du, men de senaste åren håller vi till på andra sidan, mot terrängbanan och slottet (om du förstår utan att jag behöver skylta för mycket ;) ). Men vi kanske dyker på varandra i något annat sammanhang. Du ska väl ut på dressyrbanorna med din så småningom, och jag har ju blivit utlurad på dressyr i juli borta på klubben vid er :nailbiting:. Så skämmer vi inte ut oss totalt kanske det blir fler gånger. Men man får nog hålla sig till lång bana med våra klunsar :p.

Aha då förstår jag :) spännande!
Har flyttar giraffen till vår klubb nu, och planen är kvällsdressyren i juli där:crazy: eller aug är nog mer målet. Juli känns så himla SNART:angel:
Jo lång bana är att föredra :D hihi
 
Aha då förstår jag :) spännande!
Har flyttar giraffen till vår klubb nu, och planen är kvällsdressyren i juli där:crazy: eller aug är nog mer målet. Juli känns så himla SNART:angel:
Jo lång bana är att föredra :D hihi
Juli är jättesnart. Vet inte riktigt vad jag fick för mig när jag anmälde mig :nailbiting:. Men jag kanske hinner ångra mig. Ska hålla utkik efter din jätte om vi kommer på kvällsdressyren :)
 
Juli är jättesnart. Vet inte riktigt vad jag fick för mig när jag anmälde mig :nailbiting:. Men jag kanske hinner ångra mig. Ska hålla utkik efter din jätte om vi kommer på kvällsdressyren :)

Äsch NI är ju redo!! :) tror dem ska ha nån programridning i juli oxå, det känner jag mer att jag kan vara med på i sådana fall, för han behöver komma ut o träna(han är vääldigt tittig) och det känns inte lika mkt "på allvar" då ju :idea::angel:
 
Förstår att du är nöjd!!! Det ska du absolut vara! Själv har jag inte kommit ut på några tävlingar med min lilla ponny gubbe än då vi inte känner varandra så bra riktigt än. Men i sommar planerar vi nån p&j och kanske nån lättare dressyrtävling med. Min lilla ponny plutt är 20 i år men ändå väldigt fräch och pigg. Det är verkligen kul när det finns ryttare som inte pensionerar hästen så fort den fyller typ 20 (vet att vissa hästar behöver det men sånna som fortfarande kan).

Och just det, @Pancakes lycka till i fortsättningen också!
Fortsätter ni sådär är ni snart på VM :rofl:
 
Förstår att du är nöjd!!! Det ska du absolut vara! Själv har jag inte kommit ut på några tävlingar med min lilla ponny gubbe än då vi inte känner varandra så bra riktigt än. Men i sommar planerar vi nån p&j och kanske nån lättare dressyrtävling med. Min lilla ponny plutt är 20 i år men ändå väldigt fräch och pigg. Det är verkligen kul när det finns ryttare som inte pensionerar hästen så fort den fyller typ 20 (vet att vissa hästar behöver det men sånna som fortfarande kan).

Och just det, @Pancakes lycka till i fortsättningen också!
Fortsätter ni sådär är ni snart på VM :rofl:

Kul med planer :) Vad är det för ponny du har?

VM blir det nog aldrig men jag hoppas vi ska kunna gå runt godkänd LA innan han pensioneras ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
18
· Visningar
1 111
Senast: Blyger
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
54 55 56
Svar
1 100
· Visningar
35 723
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
1 478
Senast: Tranan
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tamråttor flyttar in
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp