Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är de gröna prickarna till för?
Tack! Pappa är JJ RayBan, mamma är helsyster med Briar.
Som avelsnörd måste jag protestera (efter att ha sökt på blup för att hitta din fina häst, tycker att han är så häftig). Mamman har samma mamma som Briar men är e. Magritte och inte Magini som ju är pappa till Briar. Magini är dock även pappa till Magritte, så skapligt nära släkt är de ju.
Ett tips är att skriva som @mandelblom gjorde, mycket enkelt och kortFör besserwissar så har jag här den korrekta förklaringen men som är ganska jobbig att skriva ut så fort någon frågar om stam, vilket blir lättare att säga att de är helsyskon!
Dione(mamman) kommer från stofamilj 2 och har samma mamma som, Charis, som Briar. Hon är uppfödd av Briars ägare och uppfödare; Hans-Yngve Göransson. Dione är e: Magritte, som i sin tur är e: Briars pappa Magini. Briars far är med andra ord farfar till Dione!
Min hästs pappa är släktning på samma vis till en superkändishingst, men jag skulle inte säga att de är helsyskon ändå, de är ju inte det.@prallan mjo var ganska enkelt o bra det @mandelblom skrev
Men enklast blir att skriva att de i princip är helsyskon, sen så får nyfikna kolla upp det exakta själv
Min hästs pappa är släktning på samma vis till en superkändishingst, men jag skulle inte säga att de är helsyskon ändå, de är ju inte det.
Hur lägger man in bilden här? Jag har inte riktigt förstått det så om nån kunde förklara vore det jätte bra! P.s. Jag har inte tillgång till dator utan bara mobil/ipad
Slänger in den senaste bilden jag tog på min tant. Skulle gå å lägga mig, slänger ett öga ut genom köksfönstret, får syn på den magiska bild som möter mig, springer och hämtar kameran.
Så här magiskt blir det efter en varm dag och sen regn och efter regn kommer sol som sen går ner.
Tack.Vilket härligt ljus!