Nya bilder på hästarna (del 5)

@Jen80 Det får man säga som opartisk fanclub också - han ÄR fantastisk! :love: Han ser så genuint snäll och go ut samtidigt som han har en otrolig utstrålning, kan ju inte bli bättre ;)
 
@zassoo Haha, tack så jättemycket!! :love:
Alla som träffar honom blir störtförälskade, han är så fruktansvärt snäll och trevlig. Det enda negativa är att han har lite för mycket nerv, men flyr inte utan söker tröst hos mig istället. Skäller man på honom blir han helt "vwhaaaaat, vad har jag gjooooooort! :cry:". Men när man lärt sig hur han tänker och reagerar har man en vän för livet! Hade han kunnat hade han nog gärna sovit i min säng och bli kliad på magen :love:.
 
12000128_10153546142713851_167446401_n.jpg


11802111_10153546142733851_162023622_n.jpg


11997075_10153546142718851_708667289_n.jpg
 
Skulle försöka ta några exteriörbilder på pållan idag... gick sådär. Var inte någon som ville vara så samarbetsvillig. Tänkte jag ville försöka ha en bra exteriörbild nu, för att se hur hon förändras och musklas. :)

11998465_1060402697323909_591382792_n.jpg
 
Det här är dom senaste bilderna på min kära lilla häst. Hon gjorde en sjujäkla vurpa i hagen i lördagskväll så nu är hon konvalescent......igen. :(

Krashat bakknä.


Mörbultad högersida.


Tant och farbror doktor fick ta sig en titt med röntgen och ultraljud.


Förhoppningsvis blir det inga bestående men.
 
@zassoo Haha, tack så jättemycket!! :love:
Alla som träffar honom blir störtförälskade, han är så fruktansvärt snäll och trevlig. Det enda negativa är att han har lite för mycket nerv, men flyr inte utan söker tröst hos mig istället. Skäller man på honom blir han helt "vwhaaaaat, vad har jag gjooooooort! :cry:". Men när man lärt sig hur han tänker och reagerar har man en vän för livet! Hade han kunnat hade han nog gärna sovit i min säng och bli kliad på magen :love:.

Naw :love:

Han låter väldigt lik en nordsvensk jag känner - han har prestationsångest! Världens snällaste men blir ängslig om han inte vet vad som krävs av honom...

Ser fram emot fler bilder :D
 
Sådär ja, nu har jag lyckats ta en exteriörbild på pållan. Tanken är att se hur hon utvecklas nu när jag börjat sätta krav i ridningen. :)
Så om ett år ska jag ta en ny exteriörbild för att jämföra med.


11995723_1066530040044508_1268786066_n.jpg
Förlåt, men jag måste fråga. Finns det någon speciell tanke med dom långa tårna i fram? Kan likaväl vara bilden som luras, därför jag ville fråga :-)
 
Förlåt, men jag måste fråga. Finns det någon speciell tanke med dom långa tårna i fram? Kan likaväl vara bilden som luras, därför jag ville fråga :-)
Det är i slutet av "perioden", hon ska skos på torsdag. Så ingen tanke med dom alls mer än att de växt sen hon verkades sist för 6-8 veckor sedan. :p
 
tack @athena_arabians

Bilder från i söndags när vi var hemma från dagens tävling. Fille gick en lagklass, han gjorde sitt jobb med bravur och laget tog en fin andraplats.
Prinsessan gjorde två starter i 1m, hoppade jättefint men rev sista i bägge klasserna, först för lite ridning och sen lite för mycket :p
Men det gör inget, viktigast att känslan är bra :)





Det har hänt en del med den lilla gula :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
18
· Visningar
1 083
Senast: Blyger
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 096
· Visningar
35 635
Senast: Lyan
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
1 472
Senast: Tranan
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp