Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken underbar ridväg!Den här bilden har jag plockat ut från en video t ex:
Här är videon den är ifrån:
Ja, den är verkligen toppen.Vilken underbar ridväg!
@zassoo Haha, tack så jättemycket!!
Alla som träffar honom blir störtförälskade, han är så fruktansvärt snäll och trevlig. Det enda negativa är att han har lite för mycket nerv, men flyr inte utan söker tröst hos mig istället. Skäller man på honom blir han helt "vwhaaaaat, vad har jag gjooooooort! ". Men när man lärt sig hur han tänker och reagerar har man en vän för livet! Hade han kunnat hade han nog gärna sovit i min säng och bli kliad på magen .
Förlåt, men jag måste fråga. Finns det någon speciell tanke med dom långa tårna i fram? Kan likaväl vara bilden som luras, därför jag ville fråga :-)Sådär ja, nu har jag lyckats ta en exteriörbild på pållan. Tanken är att se hur hon utvecklas nu när jag börjat sätta krav i ridningen.
Så om ett år ska jag ta en ny exteriörbild för att jämföra med.
Det är i slutet av "perioden", hon ska skos på torsdag. Så ingen tanke med dom alls mer än att de växt sen hon verkades sist för 6-8 veckor sedan.Förlåt, men jag måste fråga. Finns det någon speciell tanke med dom långa tårna i fram? Kan likaväl vara bilden som luras, därför jag ville fråga :-)