Nya bilder på hästarna (del 5)

B253502D-6CDE-4625-90BB-AD567AE72641_zpsy6o1fly5.jpg
 
I dag har vi aktiverat båda mina medryttarhästar (och deras ägare) i den svala kvällsluften.

al_53d17ad72a6b22395ad849b9.jpg

Linus (den bruna) första löshoppning ever, skötte sig fint och verkade ha kul. Cariño kom lite nära inpå vid skuttet på bilden men han löste det fint.
 
Känslosamt även den här gången. Tryggare och klokare häst får man leta efter.
Trodde aldrig någonsin att jag skulle vara bekväm med att sitta upp på en häst igen, men det är som att sitta upp på hennes mamma, som var 18 år. Andra gången jag sitter på Troll men hon säger bara "Nej men vad fint, sitter du där nu, så bekvämt!" :love:

d3_by_erehsidne-d7s8s95.jpg
 
Känslosamt även den här gången. Tryggare och klokare häst får man leta efter.
Trodde aldrig någonsin att jag skulle vara bekväm med att sitta upp på en häst igen, men det är som att sitta upp på hennes mamma, som var 18 år. Andra gången jag sitter på Troll men hon säger bara "Nej men vad fint, sitter du där nu, så bekvämt!" :love:

d3_by_erehsidne-d7s8s95.jpg

Åhhhhh :love::love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
18
· Visningar
1 087
Senast: Blyger
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 096
· Visningar
35 637
Senast: Lyan
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
1 472
Senast: Tranan
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa råttgiftet?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp