Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är jag också! Och det känns som det blir värre för varje år! Hur kommer jag va när jag blir stor? Haha!

Värst är program som "Djurakuten" där de kommer in med en hamster för 25:- och lägger 5000.- på att operera den så den blir frisk... Då blir jag sådär lyckligt blödig och tänker "Åh...vilka fina människor och vilken tur den hamstern hade som kom till dom"

Värst är program som "Djurakuten" där de kommer in med en hamster för 25:- och lägger 5000.- på att operera den så den blir frisk... Då blir jag sådär lyckligt blödig och tänker "Åh...vilka fina människor och vilken tur den hamstern hade som kom till dom"
Ja! Fast när det inte blir lyckligt slut gråter jag Lille Skutt-tårar!
Det gör jag iof. även när Sverige vinner t.ex. OS också. :)

Vilka sidor är värdiga dejtingsidor? Jag känner mig uppgiven på dejtingfronten och den sidan jag har blivit tipsad om levererar bara personer som vill ha kk/ons, något jag inte vill ha.

Haha.. Man har lite olika vanor.. Fick precis ett mail från en som undrade om jag ville dricka vin ikväll.. Eh.. Jag ska upp vid sex Imorgon och då kl är elva och jag precis duschat och satt på mig pyjamas är det inte aktuellt...
Om han såg mig alldeles nyss med tandborste i munnen, sminkborttagning i ansiktet och pyjamas på ville han nog inte gå på dejt.. Haha..

Vilka sidor är värdiga dejtingsidor? Jag känner mig uppgiven på dejtingfronten och den sidan jag har blivit tipsad om levererar bara personer som vill ha kk/ons, något jag inte vill ha.
Jag har eg inte nån koll nuförtiden, men jag träffade A via MP, och skulle jag regga mig nånstans nu blir det nog MP igen.

jag har precis fått lösningen på allas dejting problem.. (en kille jag känner lite smått skrev detta nu nyss...)

If u want some one that will love u and u will be in control of him and love him back 2

Try a black guy

Here is the rules

One

He must not be getting money free from government

Two

He must be struggling to get papers

Three he must see u as the only girl in the world that can help him

There is many many ways and advices but too much for me to type

I promise if u do it right u will be happy and u can even have a baby in soon time

Hahahahaha
Andras lycka är ju alltid härlig! Jag är verkligen ett blötöga och mjukishjärta :p
Jag med :), jag är väldigt lättrörd.

Men jag måste erkänna att jag inte klarar av att glädjas 100% med "han kompisen" som hittat en tjej. Märklig kluven känsla, jag önskar honom allt gott och vill att han skall vara lycklig, det borde vara den "normala" reaktionen, och jag har insett att jag inte skulle vilja leva tillsammans med honom i form av flickvän. Vilket var skönt efter alla jobbiga känslor som i grunden handlade om mycket annat än bara honom och mig. Men det är såpass att jag måste säga högt till mig själv när det kommer upp saker på FB som exempelvis "X är i en relation med Y" med bild på honom och tjejen att "Det är ju bra! Och du vill inte vara tillsammans med honom egentligen, så vad är problemet?" Det sticker till i hjärtat, jag vet att hon finns och hon verkar dessutom väldigt trevlig utifrån det lilla jag träffat henne. Men att se dem tillsammans gör lite ondare än jag skulle önska. Känner mig som en grinig unge som inte vill att andra skall leka med MIN kompis.

Problemet är väl att jag är rädd att förlora det jag har, det är det som skrämmer mig. Jag har andra vänner också, men han är min närmsta på alla vis här och ger mig en känsla av att vara behövd. Saker och ting kommer att förändras när tjejen flyttar hit och de bor ihop. Då försvinner spontana "hej jag är ensam, skall vi hitta på något-aktiviteterna", och de få kramar jag får i vardagen. (Eller så får jag dubbelt så många om det blir så att hans till synes supertrevliga tjej också är sugen på att hänga, man skall ju tänka positivt)

Meeen jag jobbar på det, att glädjas med honom, för på det stora hela är det ju väldigt bra att han träffat någon. Men det är roligare att vara singel tillsammans med andra singlar än ett förälskat par som något femte hjul. Det här med att det är ok att vara singel växlar för mig med att det periodvis hugger till i magen eller hjärtat när jag ser gravida kvinnor, lyckliga par, bröllopsbilder på Facebook från mina vänner som gifter sig, eller lyckliga kollegor som skall göra det och det med sina respektive i helgen.

Jag jobbar ju på att själv träffa någon, det kan ju inte vara omöjligt. Som sagt så är det ju iallafall en man i min ålder som visar någon sorts intresse som dök upp lite från ingenstans som jag skrev tidigare. Hoppas vi hinner få till någon gemensam aktivitet innan jag drar på semester. Får väl se till det helt enkelt. Han bor inte här på heltid ännu och har ett jobb där han jobbar nattskift ibland. Han verkar lite försiktig, men har också en hel del humor av allt att döma, så han tar sig säkert även om första intrycket inte var oh shit vilken karl. ;) Men iallafall "hm, trevlig kille, undrar om han bor här eller är på tillfälligt besök?"

@ekra Du tänker så klokt och formulerar dig så väl! Oavsett om det är i den här tråden eller f.d. dejtingtråden förstår jag alltid hur du tänker och menar. :)

MP...Möteslatsen. Idioter finns överallt men det känns om det är lite bättre där. Jag vet att jag gnällt mycket på nätdejting men jag har faktiskt skrivit med flera normala och vettiga killar också, och även varit på bra dejter bara att vi inte klickat.

Gillar MP upplägg av sida och att de har ett snuskfilter som kan aktiveras samt blockeringsfunktion och att profilerna kontrolläses. Sen slinker lite nötter igenom ändå. Man får försöka se det med humor och tänka "korkade sate"

Jag med :), jag är väldigt lättrörd.

Men jag måste erkänna att jag inte klarar av att glädjas 100% med "han kompisen" som hittat en tjej. Märklig kluven känsla, jag önskar honom allt gott och vill att han skall vara lycklig, det borde vara den "normala" reaktionen, och jag har insett att jag inte skulle vilja leva tillsammans med honom i form av flickvän. Vilket var skönt efter alla jobbiga känslor som i grunden handlade om mycket annat än bara honom och mig. Men det är såpass att jag måste säga högt till mig själv när det kommer upp saker på FB som exempelvis "X är i en relation med Y" med bild på honom och tjejen att "Det är ju bra! Och du vill inte vara tillsammans med honom egentligen, så vad är problemet?" Det sticker till i hjärtat, jag vet att hon finns och hon verkar dessutom väldigt trevlig utifrån det lilla jag träffat henne. Men att se dem tillsammans gör lite ondare än jag skulle önska. Känner mig som en grinig unge som inte vill att andra skall leka med MIN kompis.

Problemet är väl att jag är rädd att förlora det jag har, det är det som skrämmer mig. Jag har andra vänner också, men han är min närmsta på alla vis här och ger mig en känsla av att vara behövd. Saker och ting kommer att förändras när tjejen flyttar hit och de bor ihop. Då försvinner spontana "hej jag är ensam, skall vi hitta på något-aktiviteterna", och de få kramar jag får i vardagen. (Eller så får jag dubbelt så många om det blir så att hans till synes supertrevliga tjej också är sugen på att hänga, man skall ju tänka positivt)

Meeen jag jobbar på det, att glädjas med honom, för på det stora hela är det ju väldigt bra att han träffat någon. Men det är roligare att vara singel tillsammans med andra singlar än ett förälskat par som något femte hjul. Det här med att det är ok att vara singel växlar för mig med att det periodvis hugger till i magen eller hjärtat när jag ser gravida kvinnor, lyckliga par, bröllopsbilder på Facebook från mina vänner som gifter sig, eller lyckliga kollegor som skall göra det och det med sina respektive i helgen.

Jag jobbar ju på att själv träffa någon, det kan ju inte vara omöjligt. Som sagt så är det ju iallafall en man i min ålder som visar någon sorts intresse som dök upp lite från ingenstans som jag skrev tidigare. Hoppas vi hinner få till någon gemensam aktivitet innan jag drar på semester. Får väl se till det helt enkelt. Han bor inte här på heltid ännu och har ett jobb där han jobbar nattskift ibland. Han verkar lite försiktig, men har också en hel del humor av allt att döma, så han tar sig säkert även om första intrycket inte var oh shit vilken karl. ;) Men iallafall "hm, trevlig kille, undrar om han bor här eller är på tillfälligt besök?"

Förstår precis hur du menar.
Helt mänsklig reaktion!

MP...Möteslatsen. Idioter finns överallt men det känns om det är lite bättre där. Jag vet att jag gnällt mycket på nätdejting men jag har faktiskt skrivit med flera normala och vettiga killar också, och även varit på bra dejter bara att vi inte klickat.

Gillar MP upplägg av sida och att de har ett snuskfilter som kan aktiveras samt blockeringsfunktion och att profilerna kontrolläses. Sen slinker lite nötter igenom ändå. Man får försöka se det med humor och tänka "korkade sate"

Jag gillar också MP, jag kollade lite på Match ett tag men jag gillade inte designen på sidan, den är rörigare på något sätt. HP funkar väl också, men det känns som om de som är där inte är lika seriösa, jag antar att det blir så när det är gratis. Som man så drabbas jag ju inte av så mycket idioter som tur är.

Verkar vara flera i tråden som är på samma sidor.
Man kan ju inte låta bli och undra om man Sett några av er :o

Nåväl. ... Dejt i morgon!
Det käns "Tjhohoo"
Hade ett bra samtal" på fb ikväll (Svårt att prata i telefon på kvällar då ett barn stort barn ännu bor hemma) Där tom jag fattade att jag iaf inte Bara är en KK.
Förstod att han såg fram emot att ses.

Verkar vara flera i tråden som är på samma sidor.
Man kan ju inte låta bli och undra om man Sett några av er :o

Nåväl. ... Dejt i morgon!
Det käns "Tjhohoo"
Hade ett bra samtal" på fb ikväll (Svårt att prata i telefon på kvällar då ett barn stort barn ännu bor hemma) Där tom jag fattade att jag iaf inte Bara är en KK.
Förstod att han såg fram emot att ses.
Jag håller tummarna för er och är redan nyfiken på att få höra hur det har gått! Good luck! :)

Han som inte ville ses på en promenad i centrala staden skickade meddelande och undrade om vi kunde luncha.

Ehm...

Tack, men nej tack blev mitt svar. Har varit lite kontrolltendenser i mailen och det gillar jag inte.
Kan ju vara en toppenkille jag missar, men magkänslan säger NEJ.

Man ska lita på sin magkänsla!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 917
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
785
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 925
Senast: Palermo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar