Sv: Nummer 7 om våra fina 06r
STORT GRATTIS! Så himla duktiga ni är!!!
Dressyrteamet, beklagar verkligen. Men tänk positivt, det är många som klarar sig med cancer idag och vi har väldigt bra behandlingar i Sverige.
Styrkekramar till dig och din familj!
KL
Var ju på terräng kickoff i lördags för Johan Lundin. Dagen började med banhoppningsträning och sedan var det ut i terrängen. Allt flöt på bra och Bulan är verkligen en stjärna att ha med sig ut
I banhoppningen fick vi mest tänka på att gå framåt, jag är gärna lite återhållsam då hon gärna "spränger" hinder med för hög fart men Johan menade att utan fart orkar de inte hoppa. Detta tänket hade vi med oss ut i terrängen och Bulan var superduktig fram till att hinder, inte särskilt högt, med stockar. Här tvärvände hon och jag flög naturligtvis av rätt in i stockarna.
Som tur är så klarade jag mig hyffsat bra, ett finger som fick justerad hudfärg och en rumpa som gör väldigt ont men i övrigt känns det helt okej. Ont ska det ju göra
Allt efter detta flöt också på och ska jag sammanfatta dagen så är jag helnöjd. Vi har kommit varandra närmare och hon litar mer och mer på mig.
Skulle varit på hoppträning ikväll men jag har åkt på en ordentlig förkylning efter helgen och fingret ska nog vila så det får bli en annan dag. Planerar att starta en lokal 90 på söndag i Svenljunga. Hoppas att jag är fit for fight då