Nummer 7 om våra fina 06:or

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nummer 7 om våra fina 06:or

Heja Emma!:laugh: Det var en stor skillnad mot de gamla filmerna. Roligt att det går framåt. Snart kommer nollrundorna också.:)
Var fotografen nervös? Skakade väldigt i början av filmen.

Grattis Emma!!! Tycker det ser lugnt och trevligt ut:bow:! Så banan var rätt ok?
Lilltösen red cr sist och hrmmm..ja..;), lite synd när en oxer på kortsidan liksom råkar vara 10 cm högra än vad som skulle hoppas, då tkr gul det är liiite jobbigt...

Avel: Igen grattis till superpoäng:banana:! Blir bra och välförtjänt med lite vila! Vart ska ni resa?

Kl

Min fina häst gjorde det igen!:love: Fick ihop över 67% i LA1 och kom 5-a. Hon är så duktig.:D

Stort grattis men hon hade inte gjort det utan sin duktiga ryttare, sträck på dig och var stolt!!! Du har gjort ett jättebra jobb med din häst, jag är imponerad.:bow:

Det jag såg (min dator hackade) var stor skillnad mot innan. Bulan ser lugnare ut och verkar lita på dig bättre. Hon "väntar" på dig på ett helt annat sätt...
Bra gjort... och grattis!!

Antar att du är bättre i fingret eftersom du kunde starta:).

Försöker lägga in en film på Nicke Nyfiken... Nej, det är inte jag som rider utan "dressyrfröken"

http://s1213.photobucket.com/albums/cc475/Nicolhas2006/Birgitta%20Kjellin%20aug%2011/?action=view&current=20110814110720.mp4[/URL]

Fin häst! Guldfiskminnet gör att jag icke minns vad det var för stam? Vad det din tränare som red ?
Mkt rolig övning med serpentinbågarna med trav på mellandelen:), tror jag lånar den..

*kl* Måste trotsa regnet, suck..här öser ner.
Vill ju rida igenom poppis idag och imå´n innan hon åker ..

kl
Min häst är med i nya ridsport!!!
321514_10150351859345091_572305090_9994331_6353149_n.jpg

Rubrik om henne och bild till vänster!

Jag såg det!! och räknade ut att det var din;).
Vilka otroligt fina omdömen, du måste vara jättestolt.

Så roligt.:laugh: Grattis.
Måste genast leta rätt på tidningen hemma och läsa.
Förstår att du spricker av stolthet.;)

Fingers crossed!!!! Eller vad ska man säga, its bittersweet! Men tack för de snälla kommentarerna! :)

KL

Igår var det äntligen dags för dottern att hoppa Rivica. Gick finemang. Hon bjöd fint och hoppade på allt. Inga dumheter utan uppförde sig som en rutinerad väluppfostrad häst.:love:
Tom dottern var nöjd och sa att hon tar henne på lektion nästa vecka med.;)

Läste på FB att det gått bra. Så roligt, verkar vara en allround pålla du skaffat dig :-) Kul att Sara äntligen tagit sig an hoppningen! Det är lokal i Borås den 25 sept, från 85 och uppåt, det vore väl något? :D Jag åker dit

Jag åker till Korsika den 17-24 september och då får Rivica vila.:(
Får hitta nån liten tävling längre fram.
Kanske kan jag få Sara att hoppa henne på Kungsbackas unghästhoppningar på onsdagar. Brukar ha från 90cm.:d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 486
Senast: Och_Aye
·
S
Distans Nedan är utdrag ur en annan tråd, där jag svarade på ett inlägg Jessica gjorde och hennes text inflikad längst ner: Mycket intressant...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 671
Senast: Habina
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 889
Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?