Sv: Nummer 7 om våra fina 06r
Ha ha ha jag måste vara synsk eller nåt!
Försökte läsa ikapp o satt o läste om ditt ridhus på förra sidan o tänkte: 5 spänn på att Emma ska skaffa barn nu när hon gift sig o ridhuset är klart!...
Vänder på sidan o vad hittar jag väl där....GRATTIS Emma! Det kommer att bli superkul o jag är levande exempel på att det minsann går att få barn o hålla igång hästar. Tycker du ska behålla dom hemma o tömköra när du inte kan rida o ingen medryttare visar sig. Kör dom till tränare 1 gång per vecka som dressyrrider dom så håller dom sig någorlunda i trim. Hellre det än att få hem ett par hästar kanske både trasiga o ridna på ett sätt du inte är van vid.
Liten uppdatering om oss:
Blev ingen operation eftersom i måndags började det trilla ut frön o små små barkbitar genom dräneringshålet i tandköttet!
Trodde inte mina ögon...sen är det inte så himla mycket bättre med svullnaden men är ju röntgad nu o jag har en fraktur i näsbenet o antagligen så är det små ben fragment som syns på röntgen. Detta tänker dom inte göra nåt åt i första skedet då tydligen sånt läker av sig självt...kan säga att svullnaden är obehaglig men jag har ju nu fått svar på varför jag har ont i tänderna! Frakturen gör ju det...
Nåja, rider som vanligt gör jag förstås, blir ju varken bättre eller sämre av det. Å Majken o jag var o tävlade förra helgen, regnet vräkte ned o gjorde hoppbanan till lervälling...inte kul så vi rev 2 o missade b-hindret i kombinationen o fick hoppa om den...terrängen var STOR
å jag funderade både 1 o 2 ggr hur det skulle gå men Majsan...hon är en klippa! Missade lite på 3:an, som var en underlig slags stenmur, såg ut som en mindre bank på håll men när man kom intill så skulle man hoppa överalltihop, så vi hoppade flaggan där o fick ta det igen. För övrigt felfri på hinder o hon var helt underbar!
Dressyren gick som vanligt, hon är inte bättre än så i dagsläget. Men jag är jättenöjd med henne iaf!
Glömde kameran hemma men här har ni iaf bilder på några hinder:
Nr 1 i nedförsbacke med en gran mitt i anridningen..
Nr 2 röd soffa
Nr 3 konstig stenmur
Nr 5 trippel
Nr 9 stor låda
Resten av bilderna här:
http://www.pixbox.se/pic_show_id32717157.html