Nummer 10 om våra 06:or

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nummer 10 om våra 06:or

Nu ska vi se om jag lyckas ladda upp film från photobucket...:)

Jag ser att det ser lite överilat ut på filmen, främst travprogrammet och tycker att vi verkar lite ofokuserade, skärpning!!
Iom att han blir spänd så syns det också att han går emot innerskänkeln, det måste vi också jobba på!

En liten sekvens från framridningen:

Lyckas inte se filmen:confused:! Men ni är så fina på bilderna och det var jättebra ridet med dom förutsättningar som varit med väderlek mm:)!
Stor eloge:bow:! Ni är superduktiga!!!

Lite bilder från idag och igår! Inga vidare ridbilder men min padock är RIDBAR:love:!!! Äntligen har allt smält och inga sjöar i den: tjohoo!
Elsa-Lina-Bakar-2013061_zps3a9144f7.jpg

Elsa-Lina-Bakar-2013062_zpsaccf3f22.jpg
Elsa-Lina-Bakar-2013071_zps661b1a4a.jpg

Elsa-Lina-Bakar-2013073_zps2913f31f.jpg

Elsa-Lina-Bakar-2013065_zpsd4c241fb.jpg

Oh vilken snygg häst! Jag är dessutom mycket svag för fuxar :love:

happyrider: Också en mycket tjusig häst. Ser jättetrevligt ut. :)

Hon är skitsnygg!
Ser ut att vara i toppform.

Kan ingen se mina filmer?
Brukar ju lägga upp via youtube men tänkte testa photobucket idag :(.

Lika snygga som vanligt :) Filmen buffrar en del för mig men jag tycker det ser harmoniskt ut :)

Polly, snyggo! Är hon lite svettfux eller luras bilderna?

Jätte tjusig häst men tror du hade fått upp procenten ett snäpp med lite noggrannare vägar :) Vet ju inte om din häst är som min där man får vara glad att han ibland är helt styrbar;)

Du har helt rätt, förbaskat slarvigt av mig.
Kortsidan vid domaren var han lite svår att få ut i hörnen men serpentinerna??? Vad gör jag där????:banghead:

KL

Vet inte hur aktiva ni är på hästnet men jag har valt att lägga ut Bulan på annons då jag känner att det var på tiden. I lördags var här en supermysig tjej och provred. Tyvärr fick hon inget "halleluja moment" men hon ska komma tillbaka och prova en gång till.
Just nu känner jag bara jag vet att hon kan flytta härifrån så spelar det mig ingen direkt roll om hon lånas ut just nu eller säljs. Bara jag får en paus.

Igår hoppades hon lite smått för första gången sedan 17/12. Det gick bra bortsett från allt studsande. MEN jag vill ha någon som inte hetsar upp sig så förbannat. Därför känns mitt beslut rätt :)

Ha, ha..jaa, de undrar jag med:angel:..har förmodligen tappat de och fotografen som är typ lika disträ som sin mor lägger icke märke till såna detaljer..;)..
Fasen, kommer bara in på spotify när jag försöker se din film, hmm, vill ju d..
Du får pm:a ditt användamn..hi,hi..

Vart ju två från klubben med också men det hade inte gått så bra denna gång..

Skorpsmulan: Tackar:)! Jo, jag gillar min skrutta men hon behöver mer massa, suck..

Tessalonica: Tack du med:)..Ve inte om hon är svettfux..kan vara rätt ljus ibland också, lilla kameleonten..Fast jus nu tycker jag hon är himla fin i sin obestämbara fuxfärg, har ju dessutom silverstrån i svansen :love:.

*kl: Vart i stan idag..lite trök eftersom d var åb efter "tuttbussen"..hårt att fylla fyrtio..men allt vart ok, var någon cysta som dom typ tömmde som inte var farlig..
"Firade" med att bränna mina presentkort jag fick på hööks, roligt jag hade så nu ska vi glänsa eller glittra iallafall på dressyrbanan:D!

Oj, missade helt ditt inlägg..
Men det har du väl lite halvt varit inne på tidigare?
Har inte sett din annons men det är väl helt rätt beslut!
Ska ju vara roligt och relativt okomplicerat att rida.
Dessutom förändras ju livet lite när man är mamma :)!

Känner du så så är det förmodligen rätt beslut.
Hoppas du får tag i någon bra köpare.

Just att kombinera småbarnsåren med hästeriet är inte enkelt.

Jag löste det så att jag hjälpte till i ett dressyrstall när mina barn var små. Red ca varannan dag och det passade mig perfekt.
Samtidigt som jag slapp allt ansvar.

Lycka till!

Grattis happy till fina %! Att träna på vägar är ju piece of cake, är det det enda som fattas för bättre poäng så är du lyckligt lottad!

Tessa: Bra beslut. Du behöver nåt lugnare som vill detsamma som du.

polly: Fina bilder! O kul med nya grejor!

Nu har jag missat en hel del andra här men ni får förlåta mig, hinner tyvärr inte med alla här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Då hade vi fyllt våra 100 sidor i 17, så dags för nummer 18! Superpepp på träningsdag 2 idag🤩
18 19 20
Svar
382
· Visningar
26 910
Senast: settis
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: Jeps
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Bästa senskydden?