Sv: Nu är jag arg!!
Vi brukar sanda gårdsplanen när det behövs för att få ut hästarna.
PL
Vi brukar sanda gårdsplanen när det behövs för att få ut hästarna.
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Immer skrev:Men att sanda hagen är väl ändå för mycket begärt, eller?
Immer
Det går också att sko sina hästar och sätta i fyra broddar i varje sko så är det inga problem längre... Jag tycker inte att blankis är ett giltligt skäl till att hästarna inte ska få gå ut.Immer skrev:Eftersom "elakheter" förekommer i denna tråd tillåter jag mej att ställa frågan: Har du verkligen skaffat fler hästar än du har mark till?
Och så måste jag försvara Polly Mulle: Det finns faktiskt dagar när det är bättre för hästarna att stå inne än att halka omkring på blankis på gårdsplanen och ute i hagen.
Själv har jag inte behövt låta mina stå inne hittills, men den dagen kanske kommer. Inne och inne, förresten, de bor i uteboxar med tre hela väggar och tak, och en 135 cm hög framkant med dörr.
Immer
Polly_Mulle skrev:Försvarar mig själv igen... Med lekande unghästar och hästar som sparkas i hagen så är brodd förbjudet, jag har sett hur sparkskador kan se ut och har du aldirg vart med om att brodden inte biter???
Polly_Mulle skrev:Då är väl jag djurplågare med, har iof stor box till min häst, men det händer att han f¨r stå inne två dagar i rad han med när stallplanen är blankis och det inte går att få ut dem.
Immer skrev:Men att sanda hagen är väl ändå för mycket begärt, eller?
Immer
peter_lundin skrev:Vi brukar sanda gårdsplanen när det behövs för att få ut hästarna.
PL