Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför måste du alltid trampa runt i andra människors kännslor?
Som en elefant i en glasaffär.
Hade det dessutom inte varit så att mina tankar här bemötts så som de gjort, så skulle jag dessutom varit iväg härifrån tråden för länge sedan.
Det är upp till skolan att se till att de kan ha alla barn i verksamheten på ett sätt så ingen råkar illa ut. Har de inte personal/utrymme/ekonomi till det så får de väl tvärvägra att ta emot de som är stökiga så blir det kanske fart på kommunens resursfördelning.
Ni har väl förresten läst artikelserien i DN "Först kränkt vinner"? Handlar om studenter på just lärarhögskolan (!) som anmält sina lärare för kränkande behandling för att lärarna påpekat brister i studenternas resultat, som t ex bristfällig svenska osv. Det är skolan i ett nötskal idag...
Vilken välsignelse det varit.
Jo du trampar på mina känslor och du är bara korkad som säger att din inställning inte kommer att ändras då du själv fått barn och h*n drabbas.
Varför är det korkat att kunna tänka längre? Man kan fortfarande vara arg och har förståelse för en annan persons beteende.
Jag tycker det får vara slutdaltat med de som inte vill sköta sig. Lyft bort dem från vanliga skolan.
Med 99% sannolikhet kommer jag att ha precis samma åsikter då.
Ingen har någonsin rätt att göra illa en annan person. Men man kan sällan heller rättfärdiga sitt eget dåliga beteende med att någon annan betett sig illa först.
Hoppas pojkjävlarna får vad de förtjänar!
Nej men då ska de lyftas bort från den vanliga skolan och omvärlden tills de fått normer och regler så de kan fungera utan att skada andra.
Jag tycker det får vara slutdaltat med de som inte vill sköta sig. Lyft bort dem från vanliga skolan.
Vilken välsignelse det varit.