Sv: Nerslagen i skolan
Min dotter går i åttan. De här två killarna går i sjuan på samma skola. De är ökända på skolan och i byn för trakasserier, mobbing, slagsmål och div annat skit. Och sen några månader tillbaka har de valt ut min dotter som nytt objekt. Problemet för dem är att min dotter inte slåss tillbaka men inte heller flyttar sig. Det har inte gått en dag utan knuffar, boxningar, hånfulla skrik mm. De säger att hon ska dö, att hon är äcklig, att hon luktar osv. Eftersom de inte riktigt vågar ge sig på min dotter fysiskt slår de på hennes kompis (som är liten till växten och som är van att få stryk). Och det är bästa sättet att få min dotter förbannad.
Hon har flera gånger sagt att hon snart inte kan ta mer utan kommer att klå upp dem, men har naturligtvis behärskat sig.
De här ungarna har dessutom gett sig på mig (jodå!!). När vi är och handlar i byn följde de efter min dotter och mig. När jag vände mig om och tittade på dem, utan att säga något, så skrek de "din feta, fula kärringjävel. Din dotter ska dö". Resten av de som handlade skakade på huvet och sa "jaha, de där två igen ja". En gång ställde den ena killen sig framför min bil då jag skulle köra, och sparkade på bilen. Då jag hoppade ut sprang han naturligtvis som fan.
Vad som hände igår var att min dotter och hennes kompis stog på skolgården vid gungorna och pratade. Två småtjejer gungade och några andra småtjejer fanns på platsen. Killarna dök upp. Puttade en av småtjejerna så hon trillade, skrek till tjejerna på gungorna och puttade dem från gungorna. Dottern och henner kompis står kvar. De boxade dotterns kompis då de passerade så hon började gråta och gick in. Dottern stog kvar. Killarna började gunga och försökte sparka på henne. Hon pararede halvbra men fick nån spark. Hon stog ändå kvar. Enough is enough liksom. Då hoppar den ena killen av gungan, hjälper sin kompis styra gungan och använder alltså honom som projektil och träffar då dottern i sidan så hon tappar balansen. Då hoppar båda på henne. När hon alltså ligger ner!
Hon hade grus in i ögonen. Inne på ögonvitorna alltså. Mascara över hela ansiktet, jacka och jeans var helt grusiga, hon är öm i hela kroppen. Ansiktet och ögonen var svullna över ett dygn. Hennes mp3 funkar inte mer.