Neeeeeeeeej!!!!!

...och nu känner jag mig sådär alldeles förfärligt ensam :(
Hade en vän här ikväll och det var SÅ trevligt - tiden bara flöööög iväg :love:
Och så träffade jag min farbror och hans sambo (?) idag, de är hur gulliga som helst :)
Men jag har sådan grym ångest över måndagen nu, vill bara att det ska vara över...helst ska hela juni vara över typ nu.

Är det någon som vill släpa med mig på något nästa vecka är det väldigt välkommet!

Jag förstår att ångesten är jobbig över måndagen. Det är verkligen tufft första gången.

Jag hoppas att du kan hitta på något i nästa vecka. Var det inte på onsdag som du skulle till Ikea förresten?

En jättestor varm kram!

Vi ska fira midsommar hos pojkvännens bror och fru, känns väl kanske rätt ok...
Jo, om @lil-sis fortfarande är på idén så vore det trevligt :)
Har kikat runt lite på alternativ och tror inte det blir "över min budget" i alla fall :)

Samtidigt som en mås seglade mot den klarblå himlen släppte jag fem vackra rosor i havet - till dig, älskade mamma, en av dem svävade tillbaka in på båten...
På något vis kändes det som att det var du som var måsen som svävade mot friheten, men också den vackra rosen som inte ville lämna oss...

Jag trodde att jag skulle få fira min födelsedag utan dig, men det blev tydligen inte så, för du var där.
Jag är övertygad om det...
Min vackra, underbara, älskade mamma...:love:

img_9323.jpg
img_9343.jpg
img_9348.jpg
img_9360.jpg
img_9384.jpg

Samtidigt som en mås seglade mot den klarblå himlen släppte jag fem vackra rosor i havet - till dig, älskade mamma, en av dem svävade tillbaka in på båten...
På något vis kändes det som att det var du som var måsen som svävade mot friheten, men också den vackra rosen som inte ville lämna oss...

Jag trodde att jag skulle få fira min födelsedag utan dig, men det blev tydligen inte så, för du var där.
Jag är övertygad om det...
Min vackra, underbara, älskade mamma...:love:

img_9323.jpg
img_9343.jpg
img_9348.jpg
img_9360.jpg
img_9384.jpg
Så vackert!! :love::love::love:

Tillbaka i kris och panik :cry: gråtit och spytt nästan oavbrutet sedan kl 21.
Livet känns tomt, ensamt, innehållslöst och meningslöst igen och nu vet jag bannemig inte vad jag ska ta mig till! :cry::cry:

Så ledsamt att läsa att du mår så dåligt igen :( Sorgen går verkligen upp och ner och det är verkligen jättetufft när den kommer över en som en kalldusch. Jag hoppas att du har kunnat somna iallafall så att du sover nu och du, nästa gång så hör gärna av dig så kan vi prata en stund om du vill det.

Många varma kramar

Tillbaka i kris och panik :cry: gråtit och spytt nästan oavbrutet sedan kl 21.
Livet känns tomt, ensamt, innehållslöst och meningslöst igen och nu vet jag bannemig inte vad jag ska ta mig till! :cry::cry:
Är ju lite i samma svacka nu, fast inte lika illa som för dig:cry:

Har förstått att det är så det är, bara att acceptera och att ta hand om sig när det är som värst. Nu har ju jag ett hemmaboende barn och måste hålla mig någotsånär på fötter, det r min räddning!

Har du ingen du kan ringa? Låter som att du behöver ha sällskap. Stora kram till dig vännen:love:

@lil-sis - Edwind får mer än gärna komma och bo här ett tag om ni "vill bli av med honom"...så slipper jag känna mig så förbaskat ensam...eller som _någon_ sa "du borde göra något på dagarna, inte bara sitta hemma..." :cool:
(vilket för mig bekräftade att livet faktiskt är totalt meningslöst eftersom jag "bara sitter hemma" och "inte aktiverar mig" eller "träffar folk"...eller har några pengar...eller...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 896
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 941
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka