Neeeeeeeeej!!!!!

0862157788.jpg

Mailade på detta, är PRECIS vad jag söker, lagom stort, plats för papper och annat och precis rätt ton, väntar på svar från säljaren nu :)
Finns det kvar så blir jag OÄNDLIGT tacksam om någon vill hjälpa till att få hem det...

Om någon vill sällskapa till IKEA efter den 19:e vore det faktiskt roligt! :bump: (Kanske hjälpa til att pyssla lite sedan också? :) ) @ASKAPLASKA har fullständigt rätt i att jag måste göra mitt hem till MITT igen så jag har börjat lite smått:) )

Vi gör't! :bump:
Jag misstänker/anar/hoppas att jag kommer få pengar av släkten när jag fyller så :)
Köpte en massa småprylar på TGR, små runda hyllor som sätts fast med dubbelhäftande tejp, en "mobil" (sådana saker som hänger, ni vet?) med träfärgade fiskar - passar perfekt till krukan med olivträdet!
Till det köpte jag även ett litet bord, och det blev helt fantastiskt bra!
Kommer verkligen bli blandat med färger, mönster, former och så...ska bli kul att se hur det blir i slutändan! :D

Ooooch! Jag träffade P ikväll, det blir en rejäl omstart nu, vi ska dejta i helgen! :D
Och pappa har verkligen ersatt mamma...jag vill INTE acceptera det, absolut inte - det känns överjävligt! :cry:

@whwycd

Vad fint att du får så mycket stöd och värme härifrån, jag har följt tråden i tystnad från början och inte riktigt hittat orden stora nog att kunna hjälpa dig. Tyvärr!

Men jag vill ändå göra något och känner du någonsin för att ta en tripp hela vägen ner till Skåne, mer specifikt Helsingborg, så är mitt hem öppet för dig! Jag har inga roliga djur att umgås med men jag har desto mer aktiviteter att hitta på eller för den delen en otroligt vacker sommarstad att strosa runt i, vänner som är oerhört trevliga och sen är ju inte jag helt tråkig heller;)

Är så glad för din skull att saker ändå verkar vara tillbaka på en bra bana i ditt liv, du är så satans stark att jag blir mållös. Heja dig!

Massor med kramar :love:

Men raring! :love:
Det värmer så otroligt mycket, allt ni skriver/säger/gör för mig!
Just Helsingborg är kanske inte jätteenkelt, MEN jag tackar absolut inte nej ändå :)

Ja, jag är nog rätt förbaskat stark, faktiskt - och när det brakar så vet jag att ni bär mig, både psykiskt och fysiskt...därför tillåter jag mig att vara ledsen, arg eller glad - för att tappar jag kontrollen finns det folk som hjälper mig att styra upp det.
Det går liksom inte att beskriva i ord! :love:

@whwycd: Härligt att du börjar få kläm på hur du vill ha det! Har ju själv ett halvstort hus som jag egentligen inte har någon aning om hur jag vill ha det, förutom kontoret :o

Vad gäller din pappa tror jag nog du behöver ta ett steg bakåt. Du behöver ju inte gilla det han gör men heller inte göra dig till ovän med honom. Förklara att du tycker det är jobbigt att han dejtar så snabbt. Förhoppningsvis respekterar han det. Jag förstår verkligen att det känns hemskt men vi sörjer alla på olika sätt och fungerar olika.

*stor kram*

Jag har skrivit ett indirekt inlägg om viss respektlöshet. Det ger honom en chans att faktiskt tänka efter - och om han då reagerar så har vi en öppning - åt vilket håll det än blir.
Men jag vill INTE, INTE, INTE träffa henne! Om det så innebär att jag inte kan träffa pappa på lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänge.
Jag prioriterar min sorg efter mamma, och mig själv.

Ska inte skriva om din pappas agerande, men det finns möjlighet för dig att komma hit med ju!!
Om du står ut med en översocial hund och en unge som kanske pratat öronen av dig ;)

...och nu kommer tårarna igen...
Mamma...fina, älskade, underbara, vackra, varma mamma....varför just hon? Varför nu? :cry::cry::cry::cry::cry:
(tack för att ni finns, jag klarar det här...)

Vi gör't! :bump:
Jag misstänker/anar/hoppas att jag kommer få pengar av släkten när jag fyller så :)
Köpte en massa småprylar på TGR, små runda hyllor som sätts fast med dubbelhäftande tejp, en "mobil" (sådana saker som hänger, ni vet?) med träfärgade fiskar - passar perfekt till krukan med olivträdet!
Till det köpte jag även ett litet bord, och det blev helt fantastiskt bra!
Kommer verkligen bli blandat med färger, mönster, former och så...ska bli kul att se hur det blir i slutändan! :D

Ooooch! Jag träffade P ikväll, det blir en rejäl omstart nu, vi ska dejta i helgen! :D
Och pappa har verkligen ersatt mamma...jag vill INTE acceptera det, absolut inte - det känns överjävligt! :cry:

Kommer släkten på måndag? Isf kanske vi kan shoppa redan på onsdag istället för då ska jag ändå till Ackis?

Just det, angående P.
Det kanske är bättre för er att vara särbos?
Man MÅSTE ju faktiskt inte vara sambos även om det är grymt mysigt.
Det passar inte alla och inte alltid.

Kommer släkten på måndag? Isf kanske vi kan shoppa redan på onsdag istället för då ska jag ändå till Ackis?
Nä, vet inte när/om de kommer (jag har som sagt inte tänkt ett endaste dugg på släkt/vänner...) utan det blir lunch med pappa och kusin, återstår att se hur det går...sedan drar jag till Åland över dagen med min "bästis" :D
Onsdag är den 18:e = jag har inga pengar alls, så det blir svårt...(om nu inte min kära handläggare betalar ut 2 gymavgifter och 1 busskort snart) men jag har piffat till det med massa färg i alla fall! :)

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 897
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka