Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi lägger upp ett schema så hon är upptagen tills hon kräks
Ja, jag är tyvärr helt säker...@whwycd - jag förstår att det är tufft för dig nu, men är du säker på att den nya kvinnan är en ny i den betydelsen? Kan det inte bara vara en vän? Jag träffar en kille nu, en vän. Vi tittar på film och umgås. Det sticker i ögonen på vissa, men det är en VÄN.
Hoppas du kan komma iväg ett tag. Pausa från verkligheten, det behövs! Jag bad mina vänner om att stallet skulle vara en frizon och det räddade mig på många sätt.
Det låter bra.,... och jag kommer tacka ja till bannemig allt som behövs, erbjuds och hjälper
Ja, jag är tyvärr helt säker...
Men nu så tänker jag vila från allt och låta dem ta hand om mig, samla kraft och sedan ta en sak i taget. Inte mycket att välja på, och jag kommer tacka ja till bannemig allt som behövs, erbjuds och hjälper
Hmm, den där Askaplaskan kan nog bli rätt poppis tror jag
Well en kan konstatera att om det inte hade hänt en massa tråkigheter så hade det inte heller detta hänt nu....
Och bus-kamelen lade sig i skogen och kliade magen! (helt plötsligt bara försvann han under mig )
Skuttade över diken gjorde vi också!
Ja, det måste vi!Det låter bra.
Jag är "Där Uppe" mest hela sommaren, jobbar och veckopendlar, vi måste ses.
Ahaa...nä, det var mest troligt inte jag dåAnledningen till att jag undrar är att en tjej där var lite lik dig. Tänkte om det var du. Men tydligen inte .
I slutet på månaden, 24-25, kommer jag vara i uppsala, om du inte har nåt att göra då kan vi väl ta en fika eller nåt.
Ja, är det inte fantastiskt?@whwycd och jag har idag talat mycket om alla fantastiska människor som finns runt henne här. En hel stab med medmänniskor med otroligt stora hjärtan som bara finns där. Ta bara lil-sis som körde hit @whwycd, fast hon bor åt helt andra hållet. Och alla andra som öppnar sina hem och armar. Stor kram till er alla!