Neeeeeeeeej!!!!!

@whwycd - jag förstår att det är tufft för dig nu, men är du säker på att den nya kvinnan är en ny i den betydelsen? Kan det inte bara vara en vän? Jag träffar en kille nu, en vän. Vi tittar på film och umgås. Det sticker i ögonen på vissa, men det är en VÄN.

Hoppas du kan komma iväg ett tag. Pausa från verkligheten, det behövs! Jag bad mina vänner om att stallet skulle vara en frizon och det räddade mig på många sätt.
Ja, jag är tyvärr helt säker... :(
Men nu så tänker jag vila från allt och låta dem ta hand om mig, samla kraft och sedan ta en sak i taget. Inte mycket att välja på, och jag kommer tacka ja till bannemig allt som behövs, erbjuds och hjälper :love:

Ja, jag är tyvärr helt säker... :(
Men nu så tänker jag vila från allt och låta dem ta hand om mig, samla kraft och sedan ta en sak i taget. Inte mycket att välja på, och jag kommer tacka ja till bannemig allt som behövs, erbjuds och hjälper :love:

Oj, mycket som hänt sedan sist jag var inne och läste :(
Pyre, nu tycker jag du har fått lite väl mycket att hantera.
Skönt att se att bukevännerna sluter upp runt omkring dig och din pappa har ju en timing som lämnar en hel del att önska :eek:

Vill att du inte ska ta på dig skulden för att din sambo drog sig ur, du är ju DU och är värd både kärlek och uthållighet och ska inte behöva låtsas vara någon annan. Jag tänker att både du och sambon har gjort så gott ni har kunnat under rätt svåra omständigheter.

Kärlek och omtanke skickar jag i din riktning och jag önskar att livet vänder till det bättre för dig snart. Det är min erfarenhet att det oftast gör det... så småningom. Men det hjälper dig inte just nu så en stor kram skickar jag också.

wpid-20140608_164646.jpg

Well en kan konstatera att om det inte hade hänt en massa tråkigheter så hade det inte heller detta hänt nu....:bump::love:
Och bus-kamelen lade sig i skogen och kliade magen! :rofl: (helt plötsligt bara försvann han under mig :p )
Skuttade över diken gjorde vi också! :D
:D

Senast ändrad:
wpid-20140608_164646.jpg

Well en kan konstatera att om det inte hade hänt en massa tråkigheter så hade det inte heller detta hänt nu....:bump::love:
Och bus-kamelen lade sig i skogen och kliade magen! :rofl: (helt plötsligt bara försvann han under mig :p )
Skuttade över diken gjorde vi också! :D
:D
Hmm, den där Askaplaskan kan nog bli rätt poppis tror jag :D
Härligt att se dig i den situationen!!! NJUT nu, med all rätt! Vill gärna se mer bilder i den stilen ;)
Allt har en mening, ta tillvara på allt POSITIVT som faktiskt dyker upp nu, det gör jag:)
Största kramen till Dig och till Askaplaska:love: och de som hjälpte dig dit!!

@whwycd och jag har idag talat mycket om alla fantastiska människor som finns runt henne här. En hel stab med medmänniskor med otroligt stora hjärtan som bara finns där. Ta bara lil-sis som körde hit @whwycd, fast hon bor åt helt andra hållet. Och alla andra som öppnar sina hem och armar. Stor kram till er alla!

Halvt ot men nu när jag ser tydlig bild på dig, var du med missing people och letade efter den där gamla mannen förut? I Nyby.

Jag har haft en sådan fantastisk dag, trots allt, och vi avslutade med en nästan magisk kvällspromenad! :love:
Månen lyste klar, den trollska skogen doftade underbart av sommarregn som värmts upp, landskap så obeskrivligt vackra och allt kändes verkligen värmande, stärkande. Och så världens finaste vän @ASKAPLASKA som verkligen kan hjälpa mig att sätta ord på tankar och känslor, som ger mig så otroligt mycket styrka, mod, självkänsla och självförtroende. Bara genom att utgå ifrån att jag klarar av sådant jag aldrig kunde tro på själv. Bara genom att vara lugn, trygg, peppande, varmhjärtad och ärlig...jag är så fantastiskt glad att @lil-sis tog mig hit...och att få vara här i lugn och ro.
Det är obeskrivligt.
Tack för att ni finns, allihop! Ert stöd och all hjälp är ovärderlig! :love:
Nu ska jag sova här, i tryggt förvar!
God natt på er - älskade vänner! :love:

@hemlig - jag tänkte vara med, men de hann hitta honom.
Dock var jag hos mormor som bor i Nyby, den dagen.
Har gått med i flertalet skallgångar dock. Var med de flesta gångerna i sökandet efter Emil, och några andra som försvann innan honom :/

Anledningen till att jag undrar är att en tjej där var lite lik dig. Tänkte om det var du. Men tydligen inte ;).

I slutet på månaden, 24-25, kommer jag vara i uppsala, om du inte har nåt att göra då kan vi väl ta en fika eller nåt.

Anledningen till att jag undrar är att en tjej där var lite lik dig. Tänkte om det var du. Men tydligen inte ;).

I slutet på månaden, 24-25, kommer jag vara i uppsala, om du inte har nåt att göra då kan vi väl ta en fika eller nåt.
Ahaa...nä, det var mest troligt inte jag då ;)

Mamma skulle ha fyllt år den 24:e, jag tänkte "fira" henne på något vis, så vad sägs om att du och jag tar en fika då? :bump:
(kanske fler vill hänga på?)

Det skulle kännas så himla fint :)

@whwycd och jag har idag talat mycket om alla fantastiska människor som finns runt henne här. En hel stab med medmänniskor med otroligt stora hjärtan som bara finns där. Ta bara lil-sis som körde hit @whwycd, fast hon bor åt helt andra hållet. Och alla andra som öppnar sina hem och armar. Stor kram till er alla!
Ja, är det inte fantastiskt? :love:
Och vi konstaterade ju att buke verkligen ÄR överlägset bäst! :love:
Haha! Nu flög det upp en vovve i sängen här, så gosigt! :love: :D
...och nu kom brallan farande :rofl:

Senast ändrad:
"When Nothing is Certain, Everything is Possible"

Se det som en styrka, i sommar ha du alla möjligheter att göra precis vad du vill. Se på den hemska dagen som blev så fantastisk, med kamelritt (är det en kamel eller dromedar?). Är du öppen kommer möjligheterna till dig, om du vågar se dem och ta vara på chansen.

Det är helt klart att du är i ett vägskäl i ditt liv. Jag tror du kommer att välja livet, med allt vad det innebär. Att planerna går om intet emellanåt väljer jag att se som att jag egentligen ska göra något annat. Men det hade jag inte gjort, om inte livet ställt sig på ände. Då hade jag tuggat på i gamla fotspår.

Ta vara på dig, och ta vara på möjligheterna livet ger dig.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 903
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 684
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka