Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ett djupt andetag. Du orkar. Du kan. Du har hela buke som backar upp dig, du är inte ensam!Jag behöver hjälp! Orkar inte!
Har du berättat för honom om sambons beslut?Och nu då...pappa ringde och undrade om hans "vän" kunde följa med när jag fyller, och att "de" skulle åka iväg på något nu..m
Jaha. Så var det med det.
Vad kommer här näst?
Vi finns med dig i tankarna. I all luft omkring dig, precis som din mamma.Jag är ensam här, ensam nu...vill inte.
Har gråtit mig til migrän och fortsätter det så här har jag snart ylat på mig en vräkning också!
Är du säker på att du inte vill ner till Tiny över födelsedagen istället då? Där vet vi ju att du får stöd och uppbackning, och definitivt en fin födelsedagJag sa ifrån, vill inte ha henne här - alls.
Vi har inte riktigt den relationen att vi stöttar varandra på så sätt. ..utan mer att man får klara sig själv.
Fundera över det.Jag vet inte, vet ingenting alls
Försökte ta mig iväg till ASKA men UL och söndagstrafik gör det omöjligt.
Jag vet inte, vet ingenting alls
Försökte ta mig iväg till ASKA men UL och söndagstrafik gör det omöjligt.
Är du säker på att du inte vill ner till Tiny över födelsedagen istället då? Där vet vi ju att du får stöd och uppbackning, och definitivt en fin födelsedag
Ja jag lovar att om du kommer @whwycd så fixar vi en trevlig födelsedag här istället men du ska vilja det och det ska kännas bra för dig. Annars så är du välkommen när som helst. Jag kommer vara hemma hela sommaren så du är välkommen precis när du vill.