Neeeeeeeeej!!!!!

Du och jag ska ta en hundpromenad med någon av mina galningar, eller gå på café i sommar. Jag kommer vara i Uppsala titt som tätt.

"Vad kommer här näst?" Den frågan fick snabbt ett svar:
En bild på "en vacker kvinna" i mammas gamla mc-ställ...och denna "vackra kvinna" var då inte min mamma.
Fy fan. :cry::cry:

Jag är ensam här, ensam nu...vill inte.
Har gråtit mig til migrän och fortsätter det så här har jag snart ylat på mig en vräkning också! :cry::cry:

Och nu då...pappa ringde och undrade om hans "vän" kunde följa med när jag fyller, och att "de" skulle åka iväg på något nu..m
Jaha. Så var det med det.
Vad kommer här näst?
Har du berättat för honom om sambons beslut?
Har du sagt hur du känner, om du vill ha honom för dig själv på din födelsedag? Om inte: gör det. Han kan inte läsa dina tankar. Det är nu du måste förklara för honom att du behöver hans stöttning. Och om det innebär att han får välja bort sin vän den enda dagen så får han allt ta och göra det, eftersom ni planerat det här sedan innan och du behöver det för att må lite bättre.

Jag förstår dig, tycker det är oerhört respektlöst av din pappa att visa upp någon ny nu, iaf för dig! Han måste väl förstå att du har det nog jobbigt med din sorg.....
Dock hanterar vi sorg olika och det verkar som att han hanterar den genom att fly.

Stora kramen till dig!!!

Jag är ensam här, ensam nu...vill inte.
Har gråtit mig til migrän och fortsätter det så här har jag snart ylat på mig en vräkning också! :cry::cry:
Vi finns med dig i tankarna. I all luft omkring dig, precis som din mamma.
Tänd ett ljus, prata ut med henne om allt som hänt. Fundera över vad hon skulle svarat.

Om du orkar kan du gå till en kyrkogård, sätt dig på en bänk och låt tårarna rinna. Där kommer ingen kolla konstigt. Där får du vara ifred men han ändå människor omkring som ser dig. Då slipper du sitta inne, och får lite andra intryck av solen, träden och den friska luften.

Jag sa ifrån, vill inte ha henne här - alls.
Vi har inte riktigt den relationen att vi stöttar varandra på så sätt. ..utan mer att man får klara sig själv.

Jag sa ifrån, vill inte ha henne här - alls.
Vi har inte riktigt den relationen att vi stöttar varandra på så sätt. ..utan mer att man får klara sig själv.
Är du säker på att du inte vill ner till Tiny över födelsedagen istället då? Där vet vi ju att du får stöd och uppbackning, och definitivt en fin födelsedag

Jag vet inte, vet ingenting alls :cry:
Försökte ta mig iväg till ASKA men UL och söndagstrafik gör det omöjligt.
:cry:

@whwycd - jag förstår att det är tufft för dig nu, men är du säker på att den nya kvinnan är en ny i den betydelsen? Kan det inte bara vara en vän? Jag träffar en kille nu, en vän. Vi tittar på film och umgås. Det sticker i ögonen på vissa, men det är en VÄN.

Hoppas du kan komma iväg ett tag. Pausa från verkligheten, det behövs! Jag bad mina vänner om att stallet skulle vara en frizon och det räddade mig på många sätt.

Är du säker på att du inte vill ner till Tiny över födelsedagen istället då? Där vet vi ju att du får stöd och uppbackning, och definitivt en fin födelsedag

Ja jag lovar att om du kommer @whwycd så fixar vi en trevlig födelsedag här istället men du ska vilja det och det ska kännas bra för dig. Annars så är du välkommen när som helst. Jag kommer vara hemma hela sommaren så du är välkommen precis när du vill.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 903
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka