GotAsecret
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det säger ju mer om honom än om dig?Han är varken den första eller sista som sticker p.g.a mitt humör...jag vet att jag förändrats åt det bättre på alla sätt, men i den värsta av alla tänkbara kriser, så sticker han när det börjar lugnat sig??
Jag kan ju tycka att han borde ha visat något innan...inte ens när mamma var dålig visade han några känslor...allt höll han inne. Fastän jag verkligen bad honom uttryckligen (flera gånger förresten, om väldigt mycket) att tala om/visa hur han känner. Men nej.
Ååååååååååååååååh!!!![]()
...så otroligt tomt...
Jag klarar inte mer nu!
Vilken tid i så fall?
Kanske vore bra att ha någon här...
Äsch, jag åker ju ändå genom Uppsala och Tiny bor i närheten av mina släktingar som jag förstått det. Plats i bilen har jag gott om@cili - så otroligt rart av dig!![]()
Om du vill åka till @TinyWiny så kan jag köra dig dit när jag ska ner till släkten. Åker i helgen, inte bestämt vilken dag än.
Men ååååh!!Jag kan lägga ett par hundringar till returbiljetten. Det kan säkert några flera, så det ska inte behöva hindra.
Jag åker förmodligen på eftermiddagen den 14deMen ååååh!!
Nu i helgen? 13-14-15? Jag fyller år den 16:e och har (tror jag) lyckats få ihop den dagen...men annars så?![]()