Neeeeeeeeej!!!!!

Han är varken den första eller sista som sticker p.g.a mitt humör...jag vet att jag förändrats åt det bättre på alla sätt, men i den värsta av alla tänkbara kriser, så sticker han när det börjar lugnat sig??
Jag kan ju tycka att han borde ha visat något innan...inte ens när mamma var dålig visade han några känslor...allt höll han inne. Fastän jag verkligen bad honom uttryckligen (flera gånger förresten, om väldigt mycket) att tala om/visa hur han känner. Men nej.
Ååååååååååååååååh!!! :cry::cry:
Fast det säger ju mer om honom än om dig?
Det var HAN som inte fixade det, inte DU som orsakade det

Jag kan inte sova :(
Är helt slutkörd och har så ont i kropp och själ att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag orkar verkligen inte...trodde att jag skulle få må bra, jag har aldrig mått så bra.
Sedan som en blixt från klar himmel blir mamma sjuk och dör...en månad senare sitter jag alldeles ensam i en enorm sorg, som jag precis kommit ur, trodde jag.
Vad kommer här näst?
Jag klarar inte mer nu.
Vill inte vara ensam, borde inte vara ensam.
Men ändå så är jag så förskräckligt alldeles jätteensam :(
och nu är det sommaruppehåll på precis allt, så jag har ingenting att göra, ingenstans att vara, ingenting. Kan inte åka någonstans heller då jag varken har råd, ork eller "möjlighet" (ingenstans att åka heller för övrigt) blä.
:cry::cry:

Senast ändrad:
Älskade vännen :(
Jag skulle ta mig till dig om jag kunnat...
Just nu kan jag inte prata, hjärnan är mos och övertrött...
Men jag finns här!!!

Jag tycker att du ska ringa till din pappa och berätta för honom vad som har hänt och be att han hämtar dig eller sätter över pengar så att du kan ta dig hem till honom om du klarar det. Just nu ska du inte vara ensam. Även om din mamma inte finns där längre så finns din pappa där och jag tror att han vill stötta dig just nu om han bara får veta. Få finnas där för dig.

Eller så kan du komma hit om du hellre vill det. Tyvärr så har jag inte råd att betala hela resan men jag kan bidra. Du välkommen. Så hjärtligt välkommen! Jag vill så gärna göra något för att hjälpa och stötta dig kära du och kan jag det så måste du säga till. Även om du inte vill komma just nu så kvarstår erbjudandet.

Många varma kramar.

Åh, blir nog tight om tid för långresa då :(
Och vad sjutton ska jag göra resten av sommaren?
Inga pengar, inget sällskap, ingen att hitta på roliga saker med, genomvarm och superstökig lägenhet...

Jag som trodde att jag skulle få må bra, jag mådde bättre än någonsin tidigare.
Jag tänkte att "nu mår jag ju faktiskt så bra jag bara kan!" Well, tillbaka till verkligheten.
Ingen mamma, ingen hemma som kan hjälpa mig eller umgås med...nu känns det som att allt är fullständigt meningslöst igen. Verkligen.
:(

Senast ändrad:
Och nu då...pappa ringde och undrade om hans "vän" kunde följa med när jag fyller, och att "de" skulle åka iväg på något nu..m
Jaha. Så var det med det.
Vad kommer här näst?

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 903
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 971
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka