Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det vore så himla trevligt! Skulle vilja hitta ett ställe som serverar rabarberpaj, det var det bästa mamma visste. Rabarberpaj med vaniljsåsJa, vi tar en födelsedags fika för din mamma. Har kurator den dagen, måste kolla tiden bara så vi kan ta det innan eller efter.
15 är väl perfekt för picknick? Då är det ju inte jättevarmt heller...åh så fantastiskt det låter!Annars får vi baka och äta som picknick nånstans. Jag har rabarber i trädgården.
Har kurator kl 13 den dagen, så från 15 och framåt fungerar för mig.
Vi kanske kan ta en tugga för min pappa med![]()
![]()
Men jag kommer ta alla chanser som bjuds för att komma ifrån och faktiskt kunna få en bra sommar ändå![]()
Ååååh! Stärkt av allt det fantastiska som varit nu tog jag faktiskt kontakt med "P"...han flyttar, men känslorna finns kvar, så jag tror att vi har bättre förutsättningar för att få ett fint förhållande igen när vi faktiskt inte "nöter" på varandra konstant...det har tagit oerhört mycket på oss båda.
Men det finns absolut hopp! Vi måste bara hitta rätt i det nya som blir. ..och det får ta den tid det tar.
Jag vet att han har stöd omkring sig, jobbet fungerar och han tar hand om sig på bästa sätt....
Så nu känns det mesta faktiskt bra igen - och jag har tankat på med så mycket energi att jag nog kommer fixa detta. ..det värsta nu är ju denna pappas "vän".
Men det är väl bara att acceptera, bara jag slipper träffa henne, läsa en massa "gullegull" eller se bilder på henne i situationer som borde varit mamma.
I can do this. Speciellt när jag har er omkring mig!![]()
Klok, som alltid!Visst är det märkligt vilka vändningar livet kan ta? Bara man orkar rida ut de värsta stormarna och ha tilltro till framtiden och vad den bär med sig, så kommer solen igen. Och ofta på ett sätt man inte ens kunde drömma om - så bra blir det.
Ta hand om dig själv, du är din bästa resurs. Du verkar ha hittat lugn och stabilitet i dig själv, det är långt vandrat!
Fantastiskt!Det senare. Typ TinyWiiny. Det var sambons smeknamn på min förra häst
Jag kom fram till att man inte kan uttala mitt nick...så det är typ skitsvårt om någon frågar vad jag heter på buke. Haha.@ASKAPLASKA, @TinyWiny och @whwycd: Kan medge att jag också undrat över hur TinyWiny ska uttalassorry TS för OT
När vi ändå är inne på uttal, whwycd?! Kan medge att jag i mitt huvud säger "whywhycd" på engelska
Är jätteglad att du haft det bra hos ASKAPLASKA och mitt erbjudande står kvar, vill du åka en bit norrut är det bara att hojta till
Jag säger vajkryd![]()