Neeeeeeeeej!!!!!

Nä, vet inte när/om de kommer (jag har som sagt inte tänkt ett endaste dugg på släkt/vänner...) utan det blir lunch med pappa och kusin, återstår att se hur det går...sedan drar jag till Åland över dagen med min "bästis" :D
Onsdag är den 18:e = jag har inga pengar alls, så det blir svårt...(om nu inte min kära handläggare betalar ut 2 gymavgifter och 1 busskort snart) men jag har piffat till det med massa färg i alla fall! :)

Vet du din budget kan jag betala så länge :) Om du kan på onsdag alltså!

Just det, angående P.
Det kanske är bättre för er att vara särbos?
Man MÅSTE ju faktiskt inte vara sambos även om det är grymt mysigt.
Det passar inte alla och inte alltid.
Jag tror det kommer gå skitbra för oss, faktiskt.
Det kändes verkligen helt rätt igår! Och nu så behöver vi inte ses om vi inte orkar p.g.a mående/humör eller så.
Så särbos är nog bannemig det bästa...det blev bara fullständiga katastroftankar och separationsångest innan vi kom fram till att vi vill fortsätta...

Jag kommer att åka ner till Skåne från Sth typ den 5/7 du kan haka på så kan jag släppa av dig hos lämplig bukefalist på vägen, jag kan köra lite krokar på vägen för att du ska hamna på rätt ställe. Bara att säga till för jag lär ha plats i fordonet

Jag har klantat till det så in i helvete...dubbelhäftande tejp på tapetserad vägg var ingen bra idé! :(
Vad fan gör jag nu??! :cry::crazy::eek:

är det du som satt upp tapeten? och, har du i så fall kvar något från rullen?
Det GÅR att lappa tapeter!
(raderad just ett långt inlägg orkar inte skriva om just nu - sovdax!)

är det du som satt upp tapeten? och, har du i så fall kvar något från rullen?
Det GÅR att lappa tapeter!
(raderad just ett långt inlägg orkar inte skriva om just nu - sovdax!)
Nej, inte jag...förra hyresgästen.
Jag ska kontakta hyresgästföreningen och se vad de säger.

Idag är det en bökig dag...jag är trött och riktigt grinig! :(
En sådan där dag där allt som kan gå åt helvete gör just det. Skrutt.
:eek: Fredag den 13:e ja just...:cool:

Jaha...nu är bankdosan borta, så nu kan jag inte boka biljetter till på måndag heller :(
Och så är det ju inte jättebra att ha en bankdosa på vift heller! Fantastiskt! :(

Mer typ "fram tills den dagen. .."
Kan det inte bara få vara bra nu? :(
Nu känns det liksom bara "blääääää!" Igen.

Jag är trött, har jätteont och är på uruselt humör :(

@Sonic76 - hoppas jag med, annars gömmer jag mig under täcket och skiter i allt vad "firande" heter på måndag.
Jag vill inte att dagen bara ska bestå av en tidig lunch med pappa och kusin, utan mamma, och sedan inget mer :(

Förlåt att jag gnäller igen...det vänder väl snart (senast på tisdag, antar jag) men...

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 897
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka