Neeeeeeeeej!!!!!

@lil-sis - Edwind får mer än gärna komma och bo här ett tag om ni "vill bli av med honom"...så slipper jag känna mig så förbaskat ensam...eller som _någon_ sa "du borde göra något på dagarna, inte bara sitta hemma..." :cool:
(vilket för mig bekräftade att livet faktiskt är totalt meningslöst eftersom jag "bara sitter hemma" och "inte aktiverar mig" eller "träffar folk"...eller har några pengar...eller...

Ska se vad jag kan göra, idag är det ju försent ;)

Nu flyger tårarna åt alla håll, igen.
Jag vill inte vara ensam, jag kan inte, det går inte...vill inte...inte mer nu! :cry::cry:
Ska jag behöva lägga in mig för att klara detta, eller vad? :(

Jag vill inte vara ensam, jag kan inte, det går inte...vill inte...inte mer nu! :cry::cry:
Ring om du behöver!!! Och se om du kan komma hit så slipper du vara ensam!!
Du kan få elins rum så kan du stänga om dig när du behöver ju!!

Vet du vad? Jag har också ett ledigt rum ifall du behöver komma bort (nåja, det är lite belamrat, men iaf obebott..). Är väl inte roligaste sällskapet kanske, men har ju lite djur att mysa med om inte annat.... Bara att du hör av dig!

Har inte skrivit något i tråden hittills, men läst har jag gjort.
Här (låååångt borta, men kan kanske, beroende på var du bor ordna så du får lift), finns två hundar, tre katter och två hästar att gosa med. Och så finns två himla trevliga typer att surra med. och en väldigt skön soffa att sova på :) vi bor ganska trångt, men vi ryms. Om du vill så är du välkommen. Kanske är skönt att åka långt bort?

Tack :love:
Värst var att jag fick sådan information igår att jag helt enkelt inte alls, på något som helst villkor, vill ha med denna "nya" att göra. Vill inte, vill inte, vill inte.

Om jag fick önska, så skulle jag verkligen vilja komma iväg - åtminstone till älskade @Sonic76 som jag saknar såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!

Och @Texaz tror du inte att vi faktiskt skulle kunna vara ett bra sällskap för varandra? På något vis? Jag tror det, och jag skulle hemskt gärna vilja träffa och krama om dig! :love:

@hemlig - jag vet faktiskt inte, men för mig duger det gott om det "bara" blir du och jag :)

Texas kan jag gå i god för som en bra människa. Vi träffades för många år sen på en buketräff ( var annars ;-)).

Blev så ledsen för bådas skull att livet slog så hårt mot er. Tror nog att ni skulle kunna vara bra för varandra just nu.
Så får du chansen så åk till henne om du kan.
Kram

Men nu får ta och bestämma till vem och när rätt snart så det händer något ;)

Vovve kan levereras först på lördag morgon.

Jag åker till Grycksbo måndag 30/6, och tillbaka till Sthlm söndag den 6/7.

Så om du vill ha lift till Falun för en veckosemester hos lämplig bukefalist då så finns det.

Tack :love:
Värst var att jag fick sådan information igår att jag helt enkelt inte alls, på något som helst villkor, vill ha med denna "nya" att göra. Vill inte, vill inte, vill inte.

Om jag fick önska, så skulle jag verkligen vilja komma iväg - åtminstone till älskade @Sonic76 som jag saknar såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!

Och @Texaz tror du inte att vi faktiskt skulle kunna vara ett bra sällskap för varandra? På något vis? Jag tror det, och jag skulle hemskt gärna vilja träffa och krama om dig! :love:

@hemlig - jag vet faktiskt inte, men för mig duger det gott om det "bara" blir du oc:)h jag

Jag kan slänga ut en blänkare i tråden nästa gång jag vet att jag (eller sambon) trafikerar sträckan Hälsingland-Dalsland för att se om det passar och du vill/kan åka till @Sonic76 . Det blir inte så stor omväg att köra via Uppsala och så kommer du åt ena hållet utan kostnad. Andra hållet får vi väl hjälpas åt att lösa på något vis också :)

Jag hoppas att din pappa respekterar att du inte vill träffa den nya.

Raringar! Jag finner mig i det mesta när det gäller er, vill ni plocka upp och släppa av mig någonstans så hojta :rofl:
(enda kravet är att jag ska hinna packa. och att det är ok för andra eventuellt inblandade parter! :D )

Ledsen att livet slår så hårt mot dig just nu. Önskar det fanns nåt man kunde göra men bor lite för långt bort Men jag kan i alla fall skicka dig massor av cyberkramar.

Tack snälla! :)
Utan bukes enoooorma nätverk, alla underbara vänner här (och utanför) DBT:n, kuratorn jag börjat gå till, psykologen och dansen så hade det nog inte gått alls :eek:
Psykologen tycker att jag agerar föredömligt...haha.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 896
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 941
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka