Neeeeeeeeej!!!!!

@ullo och @whwycd: Jag har besök över helgen (särbon) men han åker iväg och jobbar igen på tisdag (1/7) och sedan är jag solo. Kanske att särbon studsar här nästa helg (typ en natt) innan han åker hem igen, hans schema är knas i semestertider. Hans bits dock inte :p

Ett förslag är ju isåfall om @Texaz har tid att stanna till där först?

Tillägg: Och du är givetvis välkommen @whwycd! Vi kanske kan ta en sväng till Borlänge ;) misstänker att du har bekanta där :D

Jag bor ca 10 min från Texaz ;)
Dessvärre kommer jag vara i uppsala stor del av den där veckan. Men jag kanske kan hänga på er en dag?

Bor utanför Avesta, men kan nog ta mig till Falun ;-), och stanna till här går också bra! Ev hökörning på G och lite arbetsträning, men för det mesta hemmavid

Går det att lösa tror ni? :eek::bump:
Jag har (igen) läst tråden från början till nu...och jag måste säga att det är nog bukes bästa tråd genom tiderna :eek:
Jag menar, här finns ju allt -tragedier, sorg, kris, panik, rädsla, ilska, humor, glädje, stryka, lycka, frid, hopp, kärlek...stöd och så otroligt mycket mer!
Alla fina stunder jag upplevt med alla underbara vänner här (både nya och "gamla" :love: alla djuren, all obeskrivligt vacker natur...åh så otroligt! Jag är så djupt tacksam för allt, för att ni finns! :love:

Igår var jag hem till mormor med lilla vovven och födelsedagsfikade för mamma på dagen, på kvällen fick jag äntligen träffa @hemlig efter många om och men, fick inte tag i någon rabarberpaj så det fick duga med wienerbröd :p
Det blev en jättehärlig kväll! Sedan kom pojkvännen och sov över så :D

På morgonen gick jag till smärtrehab (en timme tog det ganska exakt från att jag gick ut genom min dörr och in genom rätt dörr på ackis :p ) han undersökte mig och när han klämde och kände på rygg/axlar/nacke/höfter/ben gjorde det så förbaskat ont - så utbrast han "du har verkligen ont ÖVERALLT! Så här kan vi inte ha det..." så han skulle skicka ett svar till vc, vi inväntar operationen av axeln (ska till ortopeden igen om en månad) sedan förstod jag det som att de ville kolla upp allt som går, med magnetkamera o.s.v för att se hur det faktiskt ser ut och så om ett år eller så blir jag mest troligt aktuell som aktiv patient hos dem igen.

Så skulle jag gå till hunden, som vanligt gick jag vilse så det tog 1, 5 timme...väl där ringde tandläkarpsykologen och bokade in en tid i början på augusti, så jag ska få hjälp med både tandläkarskräcken och mina stackars tänder, genom sjukvården, vilket gör att jag inte behöver betala själv (annat än vanliga patientavgifter) och kanske får ordning även där till slut :)
:bump:

Förslag på V27 för @whwycd

Måndag
ca 8 - ullo hämtar W i Uppsala
ca 12 - @Texaz hämtar W i Grycksbo

Tisdag
Arbetsläger hos @Texaz

Onsdag
Arbetsläger hos @Texaz

Torsdag

Arbetsläger hos @athena_arabians

Fredag

Lördag
W går på P&L med @athena_arabians (490:- endast lördagsbiljett - vilka skramlar?)

Söndag
ca 15 - ullo hämtar W hos @athena_arabians (eller @athena_arabians skjutsar W till Grycksbo till 14 ?)
17-18 - ullo lämnar W i Uppsala

Så - vilka jobbar och kan inte tiderna, vilka fler personer/platser finns?

@ullo: Inga problem att skjutsa till Grycksbo. Skjutsar gärna t o r Borlänge på lördagen men har helt enkelt inte råd att gå in, har varit för lite jobb på sistone.

Kan också koordinera trsp till Svärdsjö med @Texaz, kanske mötas upp i Hedemora?

Måndag
ca 12 - @Texaz hämtar W i Grycksbo

Tisdag
Arbetsläger hos @Texaz

Onsdag
Arbetsläger hos @Texaz

Torsdag

Fredag

Lördag
W går på P&L med @athena_arabians (490:- endast lördagsbiljett - vilka skramlar?)

Söndag
ca 15 - ullo hämtar W hos @athena_arabians (eller @athena_arabians skjutsar W till Grycksbo till 14 ?)

Så - vilka jobbar och kan inte tiderna, vilka fler personer/platser finns?
Eller så hämtar jag upp efter vägen??? Ni passerar ju mig på vägen upp ;-) Kanske ses vid Dalahästen eller nåt??

Åh! Älskade ni! :love::love:
@athena_arabians -Jag vill ju gärna ha med dig som sällskap/trygghet! :love:
Jag har 700:- kvar av det jag fick i födelsedagspresent och det känns ju helt klart som ett högst lämpligt sätt att spendera dem på, och det täcker ju faktiskt nästan 2 biljetter :)
Finns det inga billigare endagars-biljetter eller något?
Jag vågar fortfarande inte hoppas/tro något i förskott men med buke finns det faktiskt ingenting som förvånar längre! :D

Min plan var att köra över Gävle men vi kan absolut rikta om och åka Sala-Avesta istället! Jag får ändå inte vara framme i Grycksbo före 10.30 om jag minns rätt. :)

Måndag
9.30-10.00 - @Texaz möter upp W vid Dalahästen Avesta
Tisdag
Arbetsläger hos @Texaz
Onsdag
Arbetsläger hos @Texaz

Torsdag

Fredag
Lördag
W går på P&L med @athena_arabians (490:- styck för lördagsbiljett - vilka skramlar?)
Söndag

En P&L-tråd på Ungdom kanske vore något? Kanske finns det sällskap där? :)

Vill du åka åt andra hållet så vänder jag på Arlanda sent den 3 (troligen) ,tänkte om du vill träffa tinywiny,övernattning här (blir sent) och så skeppar jag över dig till TW.
Förutom mig som är en surtant så finns här ljuvliga valpar och en helt galen dvärg pinne.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 895
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V