Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjar den olidliga väntan på morgonrapporten...
Jag viiiiiiiiiiiiiill inte!! Det var ju inte så här det skulle bli!
Hon och pappa skulle njuta av livet i deras "nyrenoverade" hus i de vackraste omgivningarna man kan tänka sig!
Spendera ljumma vår/sommarkvällar på altanen med något gott att äta, kanske rabarberpajen? bada i ån som rinner utanför huset och skapar ett underbart forsande ljud som inte går att uppleva någon annanstans. Se vackraste vovven busa runt på ängen och jaga pinnar eller dyka i snön som täcker hela tomten i halvmeter höga drivor. ..
Och ibland ta en paus från allt och åka iväg någonstans...
Det skulle inte bli så här, inte nu, det är alldeles för tidigt!
De skulle få ha det så här tillsammans i många, många år till.
Ååååh!!!det är så fruktansvärt orättvist! (Ja, tanken på "det borde ha varit jag - som faktiskt har fel på hjärtat. .." dyker upp ibland, fast det är ju inte så konstigt kanske?
![]()
När du minst anar det så kommer jag att samla ihop energi nog för att kunna komma och krama på er! ♡Godmorgon vännen! Nu vet du ju redan det men jag skriver det här också att vi finns här, inte allt för långt borta, alla hårbollarna väntar på att få dela med sig av sin kärlek!
Kram
Man klarar det för att man måste. Det finns ju inget annat alternativ.Jag har i princip gråtit oavbrutet i 4 timmar nu, tårarna rinner konstant...hur klarar man detta?!![]()
Jag finner en viss tröst i att din mamma slapp begrava något av sina barn.Ååååh!!!det är så fruktansvärt orättvist! (Ja, tanken på "det borde ha varit jag - som faktiskt har fel på hjärtat. .." dyker upp ibland, fast det är ju inte så konstigt kanske?
![]()
Men mormor (83) sitter i exakt den sitsen, och det är vidrigtJag finner en viss tröst i att din mamma slapp begrava något av sina barn.
Mammor skall slippa sådant.
Nu så var det sista i hennes liv att alla hennes barn hade det bra, mådde bra och var friska.
För henne så måste det ju ha varit helt fantastiskt.
Mera kramar från mig.