Neeeeeeeeej!!!!!

Usch Mimmi, vilken mardröm. Jag lider med dig! Försök ta hand om varandra, så gott det går.
Livet är fan inte rättvist :(.
Tänker på dig, stor varm kram.

Och utöver detta skulle de tillsammans ta många, långa, underbara turer på motorcyklarna. ..
Varför blev det inte så? :cry:
:love::love::love:

Nu börjar den olidliga väntan på morgonrapporten...
Jag viiiiiiiiiiiiiill inte!! Det var ju inte så här det skulle bli!
Hon och pappa skulle njuta av livet i deras "nyrenoverade" hus i de vackraste omgivningarna man kan tänka sig!
Spendera ljumma vår/sommarkvällar på altanen med något gott att äta, kanske rabarberpajen? bada i ån som rinner utanför huset och skapar ett underbart forsande ljud som inte går att uppleva någon annanstans. Se vackraste vovven busa runt på ängen och jaga pinnar eller dyka i snön som täcker hela tomten i halvmeter höga drivor. ..
Och ibland ta en paus från allt och åka iväg någonstans...
Det skulle inte bli så här, inte nu, det är alldeles för tidigt!
De skulle få ha det så här tillsammans i många, många år till.

Ååååh!!! :cry: det är så fruktansvärt orättvist! (Ja, tanken på "det borde ha varit jag - som faktiskt har fel på hjärtat. .." dyker upp ibland, fast det är ju inte så konstigt kanske? :cry:

Godmorgon vännen! Nu vet du ju redan det men jag skriver det här också att vi finns här, inte allt för långt borta, alla hårbollarna väntar på att få dela med sig av sin kärlek!
Kram

Godmorgon vännen! Nu vet du ju redan det men jag skriver det här också att vi finns här, inte allt för långt borta, alla hårbollarna väntar på att få dela med sig av sin kärlek!
Kram
När du minst anar det så kommer jag att samla ihop energi nog för att kunna komma och krama på er! ♡

De vi älskar lämnar ett enormt tomrum efter sig när de går. Allt ser svart ut. Det är svårt att se ljuset, alla fina minnen, alla underbara stunder man haft tillsammans, hade de inte varit så ljusa hade inte mörkret känts så stort.

Vi väljer inte själva när vi går, vi kan bara hoppas att de vi älskar minns ljuset och inte drunknar i mörkret.

Tänker på er i denna svåra stund

Jag har i princip gråtit oavbrutet i 4 timmar nu, tårarna rinner konstant...hur klarar man detta?! :cry:
Man klarar det för att man måste. Det finns ju inget annat alternativ.
Kroppen måste få reagera.
Så småningom så blir man ju kissnödig, hungrig, trött, uttråkad och allt det där andra som kroppen brukar bli.
Och då så åtgärdar man det i den ordning som det kommer.

Kramar om.

Jag beklagar sorgen, Jag har följt tråden i tysthet och precis som alla andra så har jag hoppats på att det skulle vända och att din mor skulle bli bättre och finnas tillsammans med er i många år i framtiden.

kramar från kayoba

Ååååh!!! :cry: det är så fruktansvärt orättvist! (Ja, tanken på "det borde ha varit jag - som faktiskt har fel på hjärtat. .." dyker upp ibland, fast det är ju inte så konstigt kanske? :cry:
Jag finner en viss tröst i att din mamma slapp begrava något av sina barn.
Mammor skall slippa sådant.
Nu så var det sista i hennes liv att alla hennes barn hade det bra, mådde bra och var friska.
För henne så måste det ju ha varit helt fantastiskt.

Mera kramar från mig.

Jag finner en viss tröst i att din mamma slapp begrava något av sina barn.
Mammor skall slippa sådant.
Nu så var det sista i hennes liv att alla hennes barn hade det bra, mådde bra och var friska.
För henne så måste det ju ha varit helt fantastiskt.

Mera kramar från mig.
Men mormor (83) sitter i exakt den sitsen, och det är vidrigt :(
Annars har du rätt, du klok som en bok! :love:

Livet är inte rättvist och ibland tungt, sköt om dig och kom ihåg det är helt okej att gråta och bryta ihop, kravla dig bara över kanten till den svarta tunnan sen, ljuset finns där ute och väntar på dig.

Det lutar åt att jag åker upp idag. Jag behöver nog träffa henne, innan det är försent :(
Det blir dock med tåg, fast jag klarar det nog :/

Åker upp imorgon, går fortare och smidigare, så behöver jag bara åka till gävle, och jag hinner förbereda mer :/

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 895
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10