Neeeeeeeeej!!!!!

Så sorgligt. Jag känner med dig, er alla.

Förlorade min lillasyster i en hjärnblödning 19 september förra året.

Men käraste lilla du......

Har ni fått samma besked av hennes läkare? Sånt tar ju tid att fastställa...
Men åh så förfärligt...

Alla tankar och sympatier till dig och din familj. Så fruktansvärt, när det kändes som det gick åt rätt håll... :cry:

Beklagar sååå mycket!! Varma kramar! Kommer förlora en förälder inom närmaste tiden, så lider verkligen med dig - det är helt vidrigt.

De ska göra ett nytt (långtids?)EEG nu när hon är i hudik, för att se om det finns någon som helst aktivitet kvar....
De kommer lägga henne i respirator igen och söva ner henne, hon krampar en hel del :cry:
Det känns så himla, himla overkligt! :cry:

Nej men fy vilket ledsamt besked. Jag har följt din tråd i tysthet och jag förstår att det är fruktansvärt tungt nu. Kram på dig och alla tankar till dig och dina närmaste även om jag inte känner dig.

Jag har ett annat problem också, insåg jag nyss.
Jag kommer att behöva akut hjälp, kan inte snylta på pojkvännens lugnande längre...men bara tanken på att behöva åka till psykakuten i det obeskrivligt vidriga växthuset gör allt tusen gånger värre! :(
Finns inte en chans att jag åker dit och riskerar att bli sittande i x antal timmar för att träffa en random läkare i vit rock, som mest troligt ändå inte tänker hjälpa mig :cry:
Det går bara inte :(
Jag har i princip gråtit oavbrutet i 4 timmar nu, tårarna rinner konstant...hur klarar man detta?! :cry:
(Igen - tack för alla fina ord, både här och på fb, lova mig att ni tar hand om era nära och kära...ok?)

Men nej, nej, nej... Jag har följt tråden i tysthet och var så glad över att det verkade gå åt rätt håll.. Beklagar å det djupaste!

Du känner ingen läkare som kan hjälpa dig med medicinerna?

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 893
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 664
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka