Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går upp och ner nu...jag blir kvar så länge jag får
Det går upp och ner nu...jag blir kvar så länge jag får
Finns här, tänker på dig.Det går upp och ner nu...jag blir kvar så länge jag får
Jag äter, vilar, har "öppna telefonlinjer" lite här och där så jag kan alltid ringa någon om jag känner för det, eller behöver.Jag förstår att du vill vara nära. Men glöm inte att tänka lite på dig själv också. Du behöver mat och sömn för att orka, och kanske titta ut ur sjukhusvärlden då och då.
Jag har medfött hjärtfel också, och är själv opererad, mitt förtroende för vården må vara "ruggat" men jag VET vilken enorm kompetens och hur otroligt många resurser det finns inom hjärtsjukvården, och jag vet att de verkligen gör sitt allra, allra bästaTänker på dig, har själv en mamma med hjärtfel och vet hur jobbigt det är. Men läkarna är oerhört duktiga numera och kan fixa mycket som verkar omöjligt. Ge aldrig upp! Tänk positivt och försök överföra det till din mamma.Kramar!
Åh!Jag håller tummarna för din mamma! Känner dig inte men kom på mig själv med att tänka på dig idag, "Undrar hur det gått för hennes mamma..?"
Buke berör alltid
Otroligt skönt att höra att det är bra där...det känns bra...får väl se när hon flyttas...Min farfar låg i Hudik sista tiden han levde men personalen var helt underbar där.
Jag är bortrest just nu annats hade jag sett det här tidigare och kunnat ställt upp om du behövt hjälp i Gävle, tar bara 25 minuter till sjukhuset hemifrån.