Neeeeeeeeej!!!!!

Jag tänker hela tiden på dig och din mamma! Ta hand om dig själv nu när chocken har släppt. Det låter som om du har en bra plan för hur du ska hantera det med krismodulen, träffa psykologen och pussa hästar. Du verkar ha blivit så stark som person under det senaste året och det har du verkligen nytta av nu. Varma hälsningar från mig!

Här är också en som undrar hur det är med din mamma när jag går in på Buke :) Hoppas allt fortsätter att se bra ut för henne, tummar och tår hålls fortfarande.

Det låter som om du ser till att ta hand om dig också, få saker är så läkande för själen som en varm häst.

*stor kram*

Tack för att ni finns! Stödet jag får härifrån är ovärderligt! :love:
Tog en promenad till psykologen nu, borde vara ca 3-3, 5 km.
Riktigt skönt, och jag lät alla intryck omkring mig vara mitt stöd nu.
När jag kände att det började bli jobbigt räknade jag röda bilar, kollade på alla fina hus efter vägen o.s.v för att försöka hålla mig lugn. Funkade hyfsat, jag tog mig hit i alla fall :)

Jag tänker också på dig och din mamma och hoppas att allt löser sig! Du är en otroligt stark människa! Fortsätt ta hand om dig så att du har ork att ta dig igenom krisreaktionen <3!

Tack för att ni finns! Stödet jag får härifrån är ovärderligt! :love:
Tog en promenad till psykologen nu, borde vara ca 3-3, 5 km.
Riktigt skönt, och jag lät alla intryck omkring mig vara mitt stöd nu.
När jag kände att det började bli jobbigt räknade jag röda bilar, kollade på alla fina hus efter vägen o.s.v för att försöka hålla mig lugn. Funkade hyfsat, jag tog mig hit i alla fall :)

Jag blir verkligen imponerad av dig att du kan använda dina nya kunskaper även nu när det är skarpt läge. Du är verkligen fantastisk!

Jag hoppas verkligen att det fortsätter att gå åt rätt håll så att din mamma snart kan vakna och slippa tuben i halsen.

Tänker på dig och er.
Många varma kramar.

Jag blir verkligen imponerad av dig att du kan använda dina nya kunskaper även nu när det är skarpt läge. Du är verkligen fantastisk!

Jag hoppas verkligen att det fortsätter att gå åt rätt håll så att din mamma snart kan vakna och slippa tuben i halsen.

Tänker på dig och er.
Många varma kramar.
Tack vännen! :love:
Även psykologen var imponerad :D
Pappa ringde och uppdaterade för en stund sedan, hon har lunginflammation - MEN...
De har fått bort tuben så hon andas själv med syrgasmask, hon sitter dessutom upp :bump:
EEG:n är gjord också, så nu väntar de på svar därifrån, hoppas att det är positivt!

HEJA MAMMA!! :bump::banana::bump::banana::bump::banana:

Förresten var jag ute och red idag, det var sååå härligt! hav av vitsippor, massor av blåsippor och en grönskande skog :love:

Tack vännen! :love:
Även psykologen var imponerad :D
Pappa ringde och uppdaterade för en stund sedan, hon har lunginflammation - MEN...
De har fått bort tuben så hon andas själv med syrgasmask, hon sitter dessutom upp :bump:
EEG:n är gjord också, så nu väntar de på svar därifrån, hoppas att det är positivt!

HEJA MAMMA!! :bump::banana::bump::banana::bump::banana:

Förresten var jag ute och red idag, det var sååå härligt! hav av vitsippor, massor av blåsippor och en grönskande skog :love:

Åh vad underbart :D Vad glad jag blir för din och för er allas skull :D

Så härligt det låter med ett hav av vit och blåsippor och en grönskande skog :love: Jag red i fem minuter för första gången igår sedan i november :) Det var sååå underbart :love:

hon har lunginflammation - MEN...

Duktiga mamma och duktiga du!! Skönt att det går åt rätt håll.

Jag sov som en klubbad säl hela natten (nåja, fram till 04.30) utan medicinsk hjälp, det är bra, visar ju att min plan för gårdagen fungerade :)
Efter stallet gick jag in på Myrorna och tröstshopade en kjol + en tröja för 70:- . Jag gillar second hand, man kan hitta mycket roligt där :D

Träffade en vän som kom med en present tiöl mig, chokladägg med "mjölkkräm" :love:
Marabou hade sådana förra året, men i år har jag inte sett dem. Himla gulligt av henne (vi hade pratat om dem förra tisdagen) tycker jag. Dessa var dock inte Marabou, utan Cadbury eller vad de heter, men goda var de!:love:
Sedan åkte jag iväg och dansade, perfekt för att byta energi och låta kroppen jobba, istället för knoppen kände jag.
Dock var passet på stora gymmet, i stora salen med glasväggar och alldeles för mycket ljus...en annan instruktör också men det gick väl ändå rätt hyfsat.
Jag uppnådde "målen" att byta energi och fokus + fysisk trötthet (eller ja, den kom senare, jag blev överfylld med energi efter passet)
Då släpade jag med mig sambon och bästa vännen för att äta och umgås lite, så gårdagen blev precis vad jag hoppats på.

Nu börjar väntan på "morgonrappprten" från pappa, det är en väldigt jobbig väntan. Å andra sidan så tror jag att han hade ringt om det fanns dåliga nyheter, men vi får se.

Idag ska jag träffa läkare på nya vc för att försöka få hjälp med värken "en gång för alla".
Hoppas han förstår och tar mig på allvar.
(Har väldigt ont efter spänningarna av veckans oro + att jag inte lärt mig att hoppa över ett visst moment i dansen, trots att jag får ont av det. Men jag ska fråga om alternativ rörelse imorgon när favvoinstruktören kör.
Hur som helst så är värken till nytta nu i alla fall (dessutom är det bra att jag har ont fysiskt nu, så att det psykiska får vila...typ) så att läkaren får se mig i dåligt skick :p
.....
Hur som helst, idag ska jag försöka ta mig en promenad, annars står inget annat än tumhållning och läkare på schemat, eventuellt går jag till frisören och bokar en tid också...behöver göra något åt håret, och nu behöver jag all ompyssling jag kan få :)

Och där kom morgonrapporten - mamma får kramper ibland, men är av med de flesta slangarna/medicinerna och lunginflammationen verkar hanterbar också :)
Kramperna tänker jag kan bero på "överbelastning" i hjärnan, men att det inte behöver bli ett problem i längden, utan att det är övergående medan kroppen återhämtar sig.
Jag hoppas att det är så i alla fall.
Är hon kvar i Gävle på söndag så åker jag upp en sväng :)

Farbror med särbo kom över...Sedan ringde pappa och sa att hon är hjärndöd. Det är helt kört!! :cry::cry:
Vi är hos pojkvännens föräldrar nu, vi är inte i skick att vara ensamma...
Fan fan fan! Älskade mamma!! :cry:

Farbror med särbo kom över...Sedan ringde pappa och sa att hon är hjärndöd. Det är helt kört!! :cry::cry:

Åh, jag har följt tråden och tänkt på er. Det såg ju ändå ganska bra ut ett tag, Stora styrkekramar.

Men nej!!! :cry::cry: Jävla skit är vad det är, alla ord är för små i det här läget. Stor kram till dig och din familj, ta hand om varandra.

Nej, nej, nej nej, nej. Det är inte alls så detta ska sluta. Snälla värld säg att det har ändrat sig.

Jag har tänk massor på dig och din mamma, så ledsamt att höra vad som har hänt:(
Stor kram till dig och dina nära och kära. Du är så stark! Du klarar så mycket. Du fixar det här ❤️ Du vet var jag finns om du behöver nåt.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 893
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 664
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka