Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Happ...nu är jag världens elakaste flickvän och det är hemskt synd om pojkvännen för att jag "sårar" honom, fastän det är han som säger en massa saker och när jag säger vad han sagt får jag höra att jag hittar på, inbillar mig och hallucinerar.
Jag borde ha förstått att han inte kan hjälpa mig i min kris utan att det blir synd om honom. Fan.
Jag orkar inte ta mer nu
Happ...nu är jag världens elakaste flickvän och det är hemskt synd om pojkvännen för att jag "sårar" honom, fastän det är han som säger en massa saker och när jag säger vad han sagt får jag höra att jag hittar på, inbillar mig och hallucinerar.
Fan.
Jag orkar inte ta mer nu
Han tycker uppenbarligen att jag tycka synd om honom och "bete mig", "Du kan ju inte tänka klart" "du bryr dig iinte om vårt förhållande" tacka fan för det när jag är djupt nere i ofattbar kris...jag vill härifrån!!Nämen så ledsamt att du inte kan få stöd av honom i en så svår situation. Sägnärll om jag kan göra något. KRAM!
Det är precis det jag försöker säga också...Tyvärr måste rådet bli att koppla bort det just nu. Det är tråkigt om han känner att det är problem nu när du har det svårt, men han får faktiskt ta hand om det där själv.
Du behöver fokusera på dig.
Vad bottenlöst själviskt av honom.Han tycker uppenbarligen att jag tycka synd om honom och "bete mig", "Du kan ju inte tänka klart" "du bryr dig iinte om vårt förhållande" tacka fan för det när jag är djupt nere i ofattbar kris...jag vill härifrån!!
Fan.
Jag orkar inte ta mer nu
Fan.
Jag orkar inte ta mer nu
Han tycker uppenbarligen att jag tycka synd om honom och "bete mig", "Du kan ju inte tänka klart" "du bryr dig iinte om vårt förhållande" tacka fan för det när jag är djupt nere i ofattbar kris...jag vill härifrån!!
Han tycker uppenbarligen att jag tycka synd om honom och "bete mig", "Du kan ju inte tänka klart" "du bryr dig iinte om vårt förhållande" tacka fan för det när jag är djupt nere i ofattbar kris...jag vill härifrån!!
Det är svår att vara partner till någon i sorg."Du kan ju inte tänka klart" "du bryr dig iinte om vårt förhållande"
Du har helt rätt.Det är svår att vara partner till någon i sorg.
Om man inte är stark i sig själv så blir det mycket känslomässigt tungt att inte få plats i krisen.
Jag har den T-shirten.
Men det enda som man kan göra är att sköta sig själv och finnas till hands.
Några direkta krav för egen del finns det inte plats för och det måste man acceptera i det läget.
Hoppas att han kommer till sans och lugnar ner sig.
Det är ju mycket press på er just nu.
Ingen av er är ju er själva riktigt så du måste också kunna förlåta grodor som kan komma.
Gör det som känns lättast för dig!Du har helt rätt.
Kanske borde jag stanna hos pappa ett tag istället? Så kan vi sörja tillsammans?
Jag kan ju inte begära att pv ska förstå, men han kan å andra sidan inte begära att jag ska "bete mig" och tänka klart heller.