Neeeeeeeeej!!!!!

Houdinie: 16369390 skrev:
Jag håller med lil-sis, åk till din pappa om det känns bäst för dig!
Var bor han? Behöver du skjuts?
Han (de...) bor i Hudiksvall, men ska till gävle imorgon så jag blir hämtad där. Tar inte mycket mer än en timme dit med upptåget så :)

Bra att du har sån nytta av dbt, jag minns när du skulle börja den resan. Skönt att veta att du har vettiga verktyg med dig. De kommer hjälpa dig. Du försöker vara här och nu - bra! Det räcker, du behöver inte klara mer just nu än den närmaste minuten eller timmen.

All styrka till dig. Jag tror också att din kille är i kris och vi reagerar så olika allihopa och kanske din kille agerar såhär även om det inte känns som den mest lämpliga situationen när du behöver stöd. Ta väl hand om er.

Jag har följt tråden i tysthet. Jag finner helt enkelt inga ord, och jag vet att inget jag skriver kommer att fixa allt. Jag vet, efter att ha läst rätt mycket av vad du skrivit, att du är en fiffig och stark tjej som verkar klara det mesta (fast kom ihåg att man får bryta ihop även fast man är stark)! Så en stor kram från mig, skicka vidare till dina närmaste.

Och Buke! Jag blir alldeles varm och tårögd. @CillaW :bow:

Morgonrapporten var dyster.
Mamma ligger åter i respirator, djupt nedsövd, men hjärnan krampar fortfarande. Kan hon åtminstone få det lite lugnt? :(

Det känns verkligen helt overkligt att JAG skriver detta, och att det är MIN mamma det handlar om, MIN familj/släkt som drabbas av detta ofattbara! :(

@whwycd Jag har följt tråden i tysthet, och jag beklagar verkligen! Jag kan relatera till overklighetskänslan, och det är den fruktansvärda chocken som har satt in. Det kan ta ett tag att landa, på gott och ont. Ta hand om dig och din familj, och jag hoppas din pojkvän sansar sig också.

Jag funderar på om jag ska ta med mig en blomma eller något till pappa, och en nalle till mamma, som hon kan ha hos sig?
Eller är det bara dumt?

Det tycker jag att du ska göra!
Kanske en nalle som luktar du? (om du har någon sån)
Och blommor är aldrig fel.

Jag skickar också massor av tankar och god karma(du delar dem med en annan vän som har exakt samma sits, men det är henne pappa).

Blomma till din far, det tror jag att du vet bäst själv om han uppskattar det eller inte. Det viktigaste är säkert att du är nära/tillgänglig. Nalle till din mor - känns det tryggt att hon har något av dig hos henne - varför inte? Känns det bra - gör det.

Pappa fick en nalle som han hade med sig hela tiden på sjukhuset.
Så ta du och ge henne en.
Jag önskar så att jag kunde göra mer för dig!
Jag förstår ju precis hur du känner
Ja, du vet ju allt för väl hur det är :(
Önska inte att du/ni skulle kunna göra mer...att ni finns här och stöttar på alla tänkbara sätt är mer tillräckligt. Ni håller mig uppe på ett sätt som bara bukefalister och alla fina vänner härifrån kan göra! :love::love:
Mamma får en mjukiskanin som jag vann på en marknad vi var på för ett antal år sedan, det känns bra. Pappa får en chokladask, kom på att blommor har en tendens till att lukta en del...

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 895
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V