Neeeeeeeeej!!!!!

Gör det som känns lättast för dig!
Vad nu det är, allt känns tungt och övermäktigt...
Men nu har årets "hittaut" kartor kommit, så jag kan ju alltid leta checkpoints, eftersom jag inte kan läsa kartor för fem öre så tar det sin lilla tid :p ( 3 av dem sitter vid "mina" gym dock, så de är inga problem :D)
De i innerstan brukar inte heller vara så svåra...

Vad nu det är, allt känns tungt och övermäktigt...
Men nu har årets "hittaut" kartor kommit, så jag kan ju alltid leta checkpoints, eftersom jag inte kan läsa kartor för fem öre så tar det sin lilla tid :p ( 3 av dem sitter vid "mina" gym dock, så de är inga problem :D)
De i innerstan brukar inte heller vara så svåra...

Säg till om du vill ha sällskap!

Det var verkligen inte så här det skulle gå! Lider så med dig och hoppas att du får stöd av andra människor i din närhet. Min erfarenhet är att det är svårt att få "bra stöd" av någon som är för nära som exempelvis din pappa.
Om du har en god vän som du litar 100 på så kan det vara det bästa men inga garantier......Om din pojkvän inte kan/orkar/vill stötta dig under den närmaste tiden, undvik honom, det ger mer skada än styrka om du förstår hur jag menar.

När min bror dog (alldeles för tidigt) ringde jag en vän som kom hem och satt hos mig utan att säga så väldigt mycket.
Utan det stödet vet jag uppriktigt inte hur det gått, jag hade min häst och katt som avledning och det hjälper också.
Däremot kunde inte min familj, mamma, pappa och syster hjälpa varandra. Många går in i sin egen bubbla och jag tror att det kan vara bra för läkeprocessen.

Hoppas innerligt att du känner att väldigt många människor tänker på dig och skulle dela din börda om det var möjligt, kram Gunilla.

Tror du gör rätt i att stanna hos din pappa ett tag, du orkar ju inte med att dessutom "vara en bra flickvän"
Nu.
Vill du prata så bara ring

Vad tråkigt :( Det var ju inte såhär det skulle bli! Det känns så himla orättvist och man blir så otäckt medveten om hur bräckligt allt är.
Ta hand om er! Kram.

Känner inte dig men vet mycket väl hur det var när min man förlorade sina föräldrar. Vill bara skicka en styrkekram, tror vi är många som tänker på dig idag. Har inte ord men tänker på dig

Jag tycker absolut att du ska stanna hos din pappa ett tag!

Säg till när du vill ha E så levererar jag.
Jag hojtar till :)
Stor kram till dig @whwycd! Blir varm i hjärtat av att se allt stöd du får från vårt kära Buke!
Ta hand om dig <3
Buke är obeskrivligt fantastiskt för människor i kris, vad det än må var, och allt stöd som ges här känns så äkta, varmt och tryggt! :love:

@Energi - tack för erbjudandet! :love:
Imorgon åker jag upptåget hela vägen, det känns ok
Hon sover djupt sövd nu, kanske försöker de igen att väcka henne för ny prognos på måndag eller så...
Men hennes hjärna typ "krampar" ur det sista som kan tänkas fungera nu...
Jag vet att det finns de som hoppas fortfarande, jag är inte en av dem...skulle hon mot all förmodan bli kontaktbar igen så kommer ingenting att fungera utan hon kommer förbli ett kolli, och det vill jag verkligen inte!
Kan inte tänka mig något mer ovärdigt :(

Jag hojtar till :)

Buke är obeskrivligt fantastiskt för människor i kris, vad det än må var, och allt stöd som ges här känns så äkta, varmt och tryggt! :love:

@Energi - tack för erbjudandet! :love:
Imorgon åker jag upptåget hela vägen, det känns ok
Hon sover djupt sövd nu, kanske försöker de igen att väcka henne för ny prognos på måndag eller så...
Men hennes hjärna typ "krampar" ur det sista som kan tänkas fungera nu...
Jag vet att det finns de som hoppas fortfarande, jag är inte en av dem...skulle hon mot all förmodan bli kontaktbar igen så kommer ingenting att fungera utan hon kommer förbli ett kolli, och det vill jag verkligen inte!
Kan inte tänka mig något mer ovärdigt :(

Ja kolli är ovärdigt :(

Så hemskt ledsen att det gick så illa :( :(
Tänker på er hela familjen.

PS din pv kan förmodligen inte fatta vidden av det hela just nu och skjuter det ifrån sig, det är en normal krisreaktion även om den inte underlättar för dig just nu. Bra om han också har någon att få stöd av när du åker till din pappa.

Om du får bättre stöd hos din pappa så var hos honom. Du behöver stöd nu och nån som kan förstå hur du mår. Din pojkvän kanske inte menar nåt illa men det blir så fel i nuläget. Fokusera på dig själv nu.

Jag har fått säga till min sambo att bara låta mig vara i nuet, jag orkar inte fokusera på framtiden just nu eftersom jag vet att min pappa inte kommer vara med i den.

Kram

@hemlig - jag jobbar hårt med fokus, distraktion och ayt vara medveten i nuet - allt enligt dbt:n...(ovärderligt, så jag måste försöka ta mig dit på onsdag)
@Lejonelle - du har alldeles säkert helt rätt i det, tack för att du sa det, jag behövde läsa just det för att inse att det nog är precis så för honom :/

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 895
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V