Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som ett mycket klokt beslut!![]()
Hoppas allt går bra, tala om hur det går sen....lycka till!
Jo, det stämmer, hemmaplan.
Blir väl billigare vet.kostnad för ts att åka till stationen kanske, men labbet tar ju detsamma.
Skulle det vara förbjudet att betäcka sitt sto bara för att man inte vet vad "ovulerat" betyder skulle inte många stoägare kunna avla på sina hästar....
Skulle det vara förbjudet att betäcka sitt sto bara för att man inte vet vad "ovulerat" betyder skulle inte många stoägare kunna avla på sina hästar....
Så sant som det är sagt!
Tycker att i är lite väl hårda mot TS nu. Man ska väl kunna fråga om råd här utan att bli halshuggen för att man inte är expert. Tycker att det helt och hållet är hingsthållarens ansvar att upplysa stoägaren om hur allt fungerar. De flersta stoägare har bara ett sto och har kanske aldrig betäckt innan...
Precis, då hade jag aldrig fått denna söta i torsdags http://i122.photobucket.com/albums/o259/Grana_album/100_0042.jpg
Det är mitt första föl, men jag är seriös ändå. Och jag kan inte allt, men har flera proffs omkring mig som är min mentorer![]()
Ja, allt gick bra fast jag inte är proffs
För att återgå till tråden
Jag tycker nog att hingsthållaren kunde sett till så din häst var ren och fin i bak. Ville h*n inte tvätta rent själv så kunde h*n iallafall sagt att h*n vet om det mm.
Min var nyborstad och fin när jag hämtade henne![]()
Det har inte med hingstens beteende att göra utan snarare att det blir någon slags frätning av sperma och brunstskvätt. Det läker. Ny päls kommer, var inte orolig.