Hmm... tanken på att Mu och Cirkus skulle kunna vara tvillingar har aldrig slagit mig, men det skulle förklarar Mus (enligt mig) vaga teori mot mig igår... typ "JAG vet att Cirkus är god, men eftersom du verkar så säker på att hon är ond tror jag att du är ond." typisch?
Att Kinder verkar så säker på Cirkus godhet gör mig tveksam där, men eftersom äntligen fler tycker Niyama är skum så lägger även jag min röst där idag (började nästan tro att jag inbillat mig hennes skumhet), och hoppas det är sista ulven.
För som jag förstått det behöver vi inte få ut fåret för att vinna, bara ulvarna?
Jag tror det är ungefär lika stor chans att hon är får som ulv, men jag tycker hon fortstatt vara lika skum spelet igenom där hon har många inlägg men mest verkar kommentera andras teorier snarare än teoria själv. Det kan såklart även bero på tidsbrist, men jag känner även att hon ofta lagt "enkla röster" eller ibland strategiskt lagda för lyan, först "högg" hon mot mig som jag inte tyckte var likt Niyama (men jag kan ha fel iofs) för min röst och teori mot henne DL1, sen lägger hon en tredjeröst på Habina (då var det fortfarande i början av leken och iaf jag reagerar inte nämnvärt på lite svagare teorier i början) tänkte inte mer på det då. Lägger en jättesen röst på Drama när MM lynchas (tänker att en ulv lätt blir sittandes och bevakar lite vad som händer i lynchen ibland, men kan såklart även vara en slump), är såklart med och röstar ut Puff, går vidare med att lägga en tredjeröst på Drama som lynchas, och har under dessa dagar knappt nämnt mig mer än i förbifarten nån gång i början "Mina misstankar mot Caisa hänger kvar lite.", men lägger sen en tredjeröst på mig (och jämnar ut mellan mig och Sookie) med motiveringen "
Panik! Måste rösta och får gå på att jag tror att Caisa kan vara fåret: Niyama röstar på Caisa", har då nämnt en sån tanke snabbt i ett inlägg en halvtimme tidigare. Känns mest som ett räddningsförsök av Sookie än att hon försökte hitta onda.
Hon liksom "glider med", och är inte Niyama ond vet jag inte vad jag ska tro.
Caisa röstar på Niyama