Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jävliga är att ulvskocken lär ju få äta ikväll iom att vi inte har någon ängel kvar.
@Niyama varför då?
Är det inte en möjlighet att hon iscensatte upploppet just för att hon visste att en av dem kommer ryka och då försöka få det att se ut som om de inte hör ihop?
Det jävliga är att ulvskocken lär ju få äta ikväll iom att vi inte har någon ängel kvar.
@Niyama varför då?
Är det inte en möjlighet att hon iscensatte upploppet just för att hon visste att en av dem kommer ryka och då försöka få det att se ut som om de inte hör ihop?
För att ge sken av att inte höra ihop kanske? Hade varit rätt briljant faktiskt
@cirkus vi har ju en tjockis kvar?
F'låt, jag såg inte att det var Mu som svarade....
Så frågan går till Mu också...
Hur mycket koll tror vi Onda sidan har haft på de båda fåren så här långt in i resan?
Inte kan vi utgå från att Lyan ville ha kvar just Sookies i spelet?
Om vi utgår från att spelet startades med sju onda, varav två var får (iom SookieS är outat som dubbelnicket) har vi fem startande Ulvar.
Tre av dessa har vi här: Glömmerallt / Matmissbrukaren / Puff
Ett av fåren här: SookieS
Kvarstår då MAX två Ulvar, och ett Får.
Samt fem, sex eller sju Goda. (alltså beroende på Bumpo / Hedinn's okända status)
Chansen att de båda Ulvarna är dubbelnick är rätt liten, väl?
Särskilt som Bumpo / Hedinn är ute ur leken med okänd status.
Kan vi då Goda de båda kvarvarande Dubbelnicken, Capricciosa / Kinder?
Då vore spelet slut, för Fåret är inte inblandad i något avdagatagande,Om både Bumpo och Hedinn var ulvar så borde det bara finnas fåret kvar och det tror jag inte.
Då vore spelet slut, för Fåret är inte inblandad i något avdagatagande,
utan som jag förstår bara en stödröstare för Ulvasidan.
Jag tror inte att vår dyra LL skulle se det som att spelet var slut, för det finns ju en möjlighet till oavgjort, dvs att det blir en av varje kvar men ingen kan äta.
Leken är slut när siste ulven är död eller när onda är fler än de goda.