Uppdatering!
Ulvarna käkar Capricciosa, som var vittne.
Heja goda!!!!!
/Slutspök
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering!
Ulvarna käkar Capricciosa, som var vittne.
Alltså.. är det bara som funderar på hur Kinder kan vara så säker på att Cirkus är god? Antingen så är de tvillingar, alternativt kan Kinder ha siat cirkus (om hon nu är siare), alternativt så kan Kinder vara ulv och cirkus får/ulv.
Är det någon annan som har tänkt att det kan vara det tredje alternativet?
CaisaLundblad - (1 GODA) - (3 OKLARA) - (1 ONDA)
Cirkus - (2 GODA) - (3 OKLARA) - (0 ONDA)
Con - (2 GODA) - (2 OKLARA) - (1 ONDA)
Jeffery - (2 GODA) - (1 OKLARA) - (2 ONDA)
Kinder - (2 GODA) - (1 OKLARA) - (1 ONDA)
Mumorsan - (2 GODA) - (1 OKLARA) - (2 ONDA)
Niyama - (3 GODA) - (2 OKLARA) - (0 ONDA)
Alltså, det är ju en möjlighet att det är så (alt. 3) men onda brukar liksom inte vara så uppenbara när de skyddar varandra. Jag är mer benägen att tro på första alternativet i så fall.
Alltså.. är det bara som funderar på hur Kinder kan vara så säker på att Cirkus är god? Antingen så är de tvillingar, alternativt kan Kinder ha siat cirkus (om hon nu är siare), alternativt så kan Kinder vara ulv och cirkus får/ulv.
Är det någon annan som har tänkt att det kan vara det tredje alternativet?
Ptja, du kunde ju lika gärna tro att du valde mellan 2 goda såklart, eller så kanske du misstänkte att hon var får och kunde luta dig mot "Men jag kunde inte veta att hon var får även om jag var ond" kanske? Finns ett par möjliga scenarion, och jo, jag kan absolut tro att du är Sookie. Jag är inte säker såklart, men tror att det skulle kunna vara så.
Varför skulle jag tro att jag valde mellan två goda? Jag röstar på den jag tycker är ond. Vad tycker du tyder på att jag skulle vara Sookie?
Jag har tänkt på de flesta möjliga scenarion, just nu hoppas jag på det som känns minst... "långsökt", typ. Jag tror Niyama är ond, jag är osäker på cirkus och dig, men det som talar emot att Kinder eller con skulle vara onda (utöver att jag inte direkt tyckt de verkat så skumma) är väl att det hade blivit många onda med dubbelnick... En av dem skulle kunna vara ond, dock. Båda möjligen om vi hade 8 onda från start. Så jag vet inte, jag känner att jag "lutar" mig lite mot att de troligen inte är onda just nu. Övriga känner jag skulle kunna vara onda allihop, men jag tror på niyama i första hand, sen cirkus, dig, Jeffery... kanske... Skitsvårt efter Cirkus vem jag håller mest misstänkt. Det beror lite på vad som händer fortsättningsvis i den här lynchen också.
@Jeffery Men när Con röstade var det ju fortfarande 7 som inte röstat, så att säga att det var avgjort där när Habina hade 5 röster känns lite konstigt?