Det dök upp lite fixa-grejer så jag hinner inte riktigt skriva allt jag hade lust att skriva innan lynchen, följande blir lite kortfattat alltså. Jag kommer att lägga min röst på Niyama och det är främst uteslutningsmetoden som får mig att rösta så. När det gäller cirkus, Caisa och Mumorsan finns det vissa invändningar mot ulvroller (som jag redogjort för tidigare) som kombinerat med magkänsla gör att jag inte vill rösta på någon av dem i nuläget.
Jeffery har jag fått en genomgående god känsla av, det känns som att han är genuin i sina försök att hitta onda, med den ambitiösa statistiken och ofta vettiga resonemang. Vem har vi mer, Kinder, från denne har jag också fått en genomgoende god känsla som jag dock inte hinner pinpointa i nuläget.
Niyama har jag länge känt har varit medglidande (kombinationen hög inläggsstatistik-lite uppmärksamhet).
Så, Con röstar på Niyama
Jeffery har jag fått en genomgående god känsla av, det känns som att han är genuin i sina försök att hitta onda, med den ambitiösa statistiken och ofta vettiga resonemang. Vem har vi mer, Kinder, från denne har jag också fått en genomgoende god känsla som jag dock inte hinner pinpointa i nuläget.
Niyama har jag länge känt har varit medglidande (kombinationen hög inläggsstatistik-lite uppmärksamhet).
Så, Con röstar på Niyama