För att Byfånen inte riktigt får plats i den kvarvarande rollistan.
Förstår inte hur du tänker, kan du förklara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, plockade med den för att uppdatera mig själv på att hon hade en sia varannan lynch. Det kanske jag skulle påpekat, men å andra sidan trodde jag att det var färskt i minnet hos alla.Om du tänker på listan över roller som fanns kvar som du postade högre upp så var den felaktig, Bookmakern som står först är var Kinder var (dvs siarlärling).![]()
Jag bjuder på en snabb Från GODAST Till ONDAST-lista:
Jeffery <---Jag hävdar med en druckens envishet att jag är God
Con <---Godast, för att hon har den snyggaste avataren.
Cirkus <---Troligt siad av Siarlärlingen
Caisa <---Lanserade Kinders sia.
Mumorsa <---Ondast, för att hon är ensam Ulv i sällskapet.
Samt en tidig röst:
Jeffery röstar Mumorsa, för att hon är den sista Ulven.
Med reservation för att om det skulle vara två Ulvar kvar, då är nog Caisa #2.
Men Mumorsa får gå plankan som den förste.
Motiveringen att Mumorsa är Ond, består alltså i att övriga spelare anser jag vara konstaterat Goda, förutom Caisa - som dock når näst högsta grad av Godhet, pga hur hon talat här på slutet.
Aha!
Sorry Mu, men jag tror att du är den enda kvarvarande ulven och att rösten på MM var en riktigt snyggt regisserad historia. Är inte Mumorsan ulv så är Caisa det.
cirkus röstar på Mumorsan
Cirkus tror kanske inte så längre.@cirkus Förlåt, hänger inte riktigt med, du tror att sista ulven finns bland Mu, mig eller Jeffery, men skulle det finnas 2 ulvar är jag definitvit en av dem? Hur går det ihop?![]()
Jag har analyserat alla sex lynchar ikväll, men jag har faktiskt nästan inte sagt nånting om någon.Jag tror att kvarvarande onda finns i trion Jefferey, Mu och Caisa. Där ulvometern mest pekar mot Jeffery faktiskt. Han har varit jäkligt hal genom hela leken, dessutom en spelare med särgen spelstil, men som jag förstått det som en rutinerad spelare på andra sajter. Substansen av teorierna har jag haft svårt att greppa hela vägen. Han har briljerat med en massa fin statistik, men är det en sorts dimridå?
Ja, ett mycket skickligt försök att skaffa sig alibi....och att rösten på MM var en riktigt snyggt regisserad historia...
Detta kanske är i det magraste laget, även om det är mycket sant. Så jag utvecklar lite.Con <---Godast, för att hon har den snyggaste avataren.
Skoja inte.Oh... Ja, nog för att jag förstår men känner att musten lite rann ur mig nu.
@cirkus Förlåt, hänger inte riktigt med, du tror att sista ulven finns bland Mu, mig eller Jeffery, men skulle det finnas 2 ulvar är jag definitvit en av dem? Hur går det ihop?![]()