Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Är det två tror jag på Jeffery och con dock, det nojjade jag över inatt. : p

Tror dock mer på att Mu är ensam ulv kvar. Nu demon.

Tycker ni ska läsa kinders inlägg igen.

Jag tror att Kinder har siat drama(#932) , Vira (#895)och mig (#1096)

Sen bör hon ju ha siat någon lite tidigare i leken kanske...jag letar och finner att jag tror att hon siat SookieS och eftersom hon var får siades hon som god. Kinder skrev ju i ett inlägg att hon trodde att alla som röstat på drama var goda (ja hon råkade skriva CB och det blev uppståndelse, men det menades drama) och i lynch 1 som jag talar om här såg röstlängden ut såhär:

18:08 Cirkus röstar SookieS
18:32 _Corpsebride_ röstar Dramatik
18:34 OutOfService röstar _Corpsebride_
18:54 Dramatik röstar _CorpseBride_
19:08 CaisaLundblad röstar Niyama
19:20 Niyama röstar CaisaLundblad
20:14 Kinder röstar Dramatik
20:26 Matmissbrukaren röstar CaisaLundblad
21:12 Con röstar Niyama
21:18 Capricciosa röstar CaisaLundblad
21:19 Peppar röstar Jeffery
21:30 Habina röstar Jeffery
21:32 bumpo röstar _Corpsebride_
21:41 Paddington röstar Dramatik
21:47 SvartaAnkan röstar _Corpsebride_
21:48 Puff röstar _Corpsebride_
21:49 Mumorsan röstar Puff
21:53 Vira röstar _CorpseBride_
21:58 Hedinn röstar CaisaLundblad
21:59 SookieS röstar Dramatik
21:59 Jeffery röstar Puff

... Nåja, eftersom det inte kommer spela någon roll om nu Mu är sista ulven för då kan vem som helst av oss vara ulv imorgon så... :grin: Nu försvinner jag ett tag, tittar in igen ikväll. :)

Jag måste säga att den uppkomna situationen har gjort denna avslutning till ett helt ointressant antiklimax.

Det inte kommer kunna finnas någonting överhuvudtaget att ta Demonen på - som ensam har den ju ingen anledning att visa/taktika/etc synligt för någon annan - så därför rör sig återstoden av spelet om en ren lottning.

Om det återstår en Ulv, och ingen Byfåne har vi ett utfall på 75% Ond seger, 25% God dito.
Om det återstår andra kombinationer av antal Ulvar och Byfånar blir procentsatserna annorlunda.
Men fortfarande är det bara en ren lottningsprocedur som avgör, och lottningen står de kvarvarande Goda för genom att var för sig bestämma vem de ska rösta på.

Jaha, vad ska jag göra? Jag tycker att de misstankar som är framlagda mot mig är minst sagt svaga och direkt felaktiga.

Hur har ni överhuvudtaget kommit fram till att det skulle vara jag som är ulv istället för Caisa, Con eller Jefferey? Jag har inte sett några teorier om det, frågade efter det tidigare men jag har sett ":idea:" "Har snyggast avatar" "För att hon är sista ulven" som teorier. Jag menar, kom igen? Om jag är så mycket mer misstänkt än någon annan, varför är jag det då?

Jaha, vad ska jag göra? Jag tycker att de misstankar som är framlagda mot mig är minst sagt svaga och direkt felaktiga.

Hur har ni överhuvudtaget kommit fram till att det skulle vara jag som är ulv istället för Caisa, Con eller Jefferey? Jag har inte sett några teorier om det, frågade efter det tidigare men jag har sett ":idea:" "Har snyggast avatar" "För att hon är sista ulven" som teorier. Jag menar, kom igen? Om jag är så mycket mer misstänkt än någon annan, varför är jag det då?

Jag har förklarat varför jag tror att Caisa inte är en ensam ulv. Hon kan mycket väl vara ulv om det finns två. Är hon ulv så är ju lynch 6 så fruktansvärt snyggt regisserad - för om hon hade åkt hade det inte funnits någon ulv kvar. NU blev jag lite misstänktsam nu igen när jag läste igenom lynch2, då Niyama följer Caisa tätt i spåren och lägger en röst direkt på samma som Caisa. ÄR det så att Niyama försöker ta kontakt? Första kontaktförsöket är i Lynch1 då hon röstar på Caisa direkt efter att Caisa har röstat på henne och sen i lynch 2 lägger röst direkt på samma som Caisa? fick de kontakt och kunde regissera fram lynch6????
Vidare i lynch2 och 3 har Jefferys inlägg#1133 och #11357 som belyser skeendet på ett jäkligt intressant vis.

Jag är verkligen sjukt osäker på om det ändå inte kan vara så att Caisa är ulv.

När det gäller Con och Jeffery så är jag rätt säker på att de är goda bägge två faktiskt, jag har lusläst Jefferys inlägg och faktiskt studerat statistiken från lite ny infallsvinkel och inser att ingen av dem borde vara ond. Och som sagt Con har inte någon gång fått igång ondvibbarna.

Jag har förklarat varför jag tror att Caisa inte är en ensam ulv. Hon kan mycket väl vara ulv om det finns två. Är hon ulv så är ju lynch 6 så fruktansvärt snyggt regisserad - för om hon hade åkt hade det inte funnits någon ulv kvar. NU blev jag lite misstänktsam nu igen när jag läste igenom lynch2, då Niyama följer Caisa tätt i spåren och lägger en röst direkt på samma som Caisa. ÄR det så att Niyama försöker ta kontakt? Första kontaktförsöket är i Lynch1 då hon röstar på Caisa direkt efter att Caisa har röstat på henne och sen i lynch 2 lägger röst direkt på samma som Caisa? fick de kontakt och kunde regissera fram lynch6????
Vidare i lynch2 och 3 har Jefferys inlägg#1133 och #11357 som belyser skeendet på ett jäkligt intressant vis.

Jag är verkligen sjukt osäker på om det ändå inte kan vara så att Caisa är ulv.

När det gäller Con och Jeffery så är jag rätt säker på att de är goda bägge två faktiskt, jag har lusläst Jefferys inlägg och faktiskt studerat statistiken från lite ny infallsvinkel och inser att ingen av dem borde vara ond. Och som sagt Con har inte någon gång fått igång ondvibbarna.

Förstår inte alls vad du nojjar så över. :)

Hur som, @Mumorsan Jag har tyckt du varit skum sen du så lätt hoppade på Cirkus mot mig i lynch nr 6, tyckte det var en vag teori så långt in i leken och det kändes inte som att du letade onda i det skedet. Jag tror rösten på MM var för alibi då jag tror MM hade bevittnats och lyan bestämt sig för att offra denne. I övrigt tycker jag du glidit med ganska bra under radarn, lite som Niyama men inte med samma höga aktivitet.
Jag har visserligen tyckt att Jeffery är skum också, men du är skummare. Så tänker jag. Har jag fel får jag väl ta den smällen, men känner mig rätt så säker på att du är den kvarvarande ulven nu. :D

Nu blir jag än mer nojjig över Caisa - här kommer jag med ett långt och frodigt inlägg med vad jag själv tycker en hel del substans och hon fattar *ingenting* vad jag nojar över.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar