Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det två tror jag på Jeffery och con dock, det nojjade jag över inatt. : p
Tror dock mer på att Mu är ensam ulv kvar. Nu demon.
Tycker ni ska läsa kinders inlägg igen.
Kinder satt nog inte på alla svaren tyvärr.
Under vilka ännu icke givna förutsättningar kan den Välsignade Byfånen kunnat ha blivit av med sitt skydd?Välsignade byfånen är immun, förutsatt att hen har skyddet kvar.
Under vilka ännu icke givna förutsättningar kan den Välsignade Byfånen kunnat ha blivit av med sitt skydd?
OT lille hingsten somnade in i morse, han blev tungandad igår
Jaha, vad ska jag göra? Jag tycker att de misstankar som är framlagda mot mig är minst sagt svaga och direkt felaktiga.
Hur har ni överhuvudtaget kommit fram till att det skulle vara jag som är ulv istället för Caisa, Con eller Jefferey? Jag har inte sett några teorier om det, frågade efter det tidigare men jag har sett "" "Har snyggast avatar" "För att hon är sista ulven" som teorier. Jag menar, kom igen? Om jag är så mycket mer misstänkt än någon annan, varför är jag det då?
Jag har förklarat varför jag tror att Caisa inte är en ensam ulv. Hon kan mycket väl vara ulv om det finns två. Är hon ulv så är ju lynch 6 så fruktansvärt snyggt regisserad - för om hon hade åkt hade det inte funnits någon ulv kvar. NU blev jag lite misstänktsam nu igen när jag läste igenom lynch2, då Niyama följer Caisa tätt i spåren och lägger en röst direkt på samma som Caisa. ÄR det så att Niyama försöker ta kontakt? Första kontaktförsöket är i Lynch1 då hon röstar på Caisa direkt efter att Caisa har röstat på henne och sen i lynch 2 lägger röst direkt på samma som Caisa? fick de kontakt och kunde regissera fram lynch6????
Vidare i lynch2 och 3 har Jefferys inlägg#1133 och #11357 som belyser skeendet på ett jäkligt intressant vis.
Jag är verkligen sjukt osäker på om det ändå inte kan vara så att Caisa är ulv.
När det gäller Con och Jeffery så är jag rätt säker på att de är goda bägge två faktiskt, jag har lusläst Jefferys inlägg och faktiskt studerat statistiken från lite ny infallsvinkel och inser att ingen av dem borde vara ond. Och som sagt Con har inte någon gång fått igång ondvibbarna.
Nu blir jag än mer nojjig över Caisa - här kommer jag med ett långt och frodigt inlägg med vad jag själv tycker en hel del substans och hon fattar *ingenting* vad jag nojar över.