Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men gör den det när den blir lynchad? Eller hade den kunnat göra det om den inte blivit lynchad?
Jo men gör den det när den blir lynchad? Eller hade den kunnat göra det om den inte blivit lynchad?
Buhu vad jobbigt!
Jag tycker att demonen är en skitjobbig roll.
Om det kan glädja dig är det väldigt jobbigt att vara demon också (säger en som vet).
Vari ligger det jobbiga?
Onda spelare A ska välja arvtagare B. Slut.
Eller fattar jag fel?
Det är inte det som är det jobbiga.
Det jobbiga ett) är att om man är arvtagare B så är man plötsligt ond efter en hel lek som god.
Det jobbiga två) är att kvarvarande goda har typ ingenting att gå på ....det är verligen ole, dole, doff känns det som
Men nu hajar jag inte alls.
Blev han äten eller diskad på riktigt?
Räknas den demonade som ulv redan nu? Och alltså kunde käka Jeffrey?
Sorry för att jag är liiiiite korkader.
Jag har en mycket behaglig känsla av en accelererande men ändå tillbakalutad nöjdhet. Som jag har jobbat med detta.Dessutom hade det en specialfunktion: när Jeffery drog i en väl dold tamp, öppnades ett lock i hornet och ett vattenfall av Durigutti flödade ut. Bara några korta sekunder, så att det hann fånga solens strålar. Effekten var bländande. Han hade tränat hemma för att få rätta fallet på fallet så att säga. Och nu… nu var det dags! Jeffery drog i tampen.
Jeffery är inte diskad, men han är död. Diskad var bara min uppdatering och de hänger inte alltid ihop med vad som händer i leken. MM är inte bortförd av ridande polisen heller. Tror jag.
MM är inte bortförd av ridande polisen heller. Tror jag.
Caisa, Cirkus och Con (Man ska tydligen ha ett nick på C i det här racet.)
Och varför får inte jag vara med då då, jag har ju också rätt förutsättningar! *blääää*