Ok. Vi kommer från olika skolor, och er kutym är okänd för mig.När det är en god och en ond spelare kvar får de välja mellan lottning och oavgjort. De allra flesta brukar välja det sistnämnda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Vi kommer från olika skolor, och er kutym är okänd för mig.När det är en god och en ond spelare kvar får de välja mellan lottning och oavgjort. De allra flesta brukar välja det sistnämnda.
Detta är dock en rent hypotetiskt alternativ. Varför tänker jag inte gå in på nu.Kom på ett alternativ 4 också
Om vi får varsin röst så blir det lottning ....
Detta är dock en rent hypotetiskt alternativ. Varför tänker jag inte gå in på nu.
Oj. Sorry.Men kommentera teorier ska väl ändå inte vi "döda" göra.
Men om Mu visste vem av oss som var byfåne så är det ju en möjlighet att hon förvandlat den andra som då åt en tvilling. För tvillingarna vill man ju inte ha kvar. Jag tror att Mu har listat ut vem av oss som var byfånen.
Jaha... Jag är ju nu helt hundra, ändra dig cirkus, du tänker fel, läs min teori igen, det är den enda som makes sense egentligen. Lita på mig en enda gång, jag är inte ond nu heller! Annars förlorar vi.
Mu var inte säker på nåt, därför käkade hon jeffery och demonade con...
Vi är så nära!