Jag satt och hoppades på att du skulle ändra till Cirkus i sista sekunden! Säger hon som vågar allt för att vinna!
Mm, bara det att jag är en jäkligt dålig förlorare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag satt och hoppades på att du skulle ändra till Cirkus i sista sekunden! Säger hon som vågar allt för att vinna!
Haha nope
Better safe than sorry?Mm, bara det att jag är en jäkligt dålig förlorare
Hurrududu!
Jag var lite nervös att det skulle ske och sen att det skulle lottas mellan oss tre...
fast å andra sidan så lanserade jag den idén och tyckte det hade varit lite kul, men jag hade ju fattat att den som ändrar till mig är den som är ond så jag lusläste och var beredd att ändra min röst
Better safe than sorry?
Det var ju ganska vågat att lansera det! Tänk om Con suttit och väntat och kl 21.29.50 tryckt på "svara".
Tråkigt nog ja
Jag satt själv med en röständring färdig och var beredd att trycka på knappen för den om hon hade ändrat sin röst
Jag som tyckte jag var hur fårig som helst och var rädd att ni skulle bli outade om jag dog.
Capricciosa trollar Jeffery att rösta på Puff
Egentligen borde jag starta upp ett drev nu, mot exempelvis Con för dålig aktivitet, men så häller jag upp en Durigutti, lutar mig tillbaka, låter Gärdesvinden fläkta litet med galoppstaten rakt föröver, och tänker att detta är nog ändå en dag att flyta med strömmen.
Så det får bli
Jeffery röstar på Puff
på grund av en mycket vacker blooper - som jag inte ens såg, utan man fick placera den i ansiktet på mig och sakta mula in den tills jag var mogen att ta in insikten.
Ulvar: när fattade ni att jag var får?
Sorry men du var ju med på topp två iallafall Du var topp 1 för Hedinn så hon hade helt rätt om dig
@cirkus - lurade i vassen?
Jag förstod när jag siade dig, men visste inte hur jag skulle få fram det utan att säga för mycket.
Vad skulle jag göra - dumma LL skrev ju att paketet gällde bara för dagen å fick inte sparas. Hade hellre sett att ngn annan fått rösta på Sookie dagen efter iställetDet var veckans antiklimax att tvingas rösta på Puff i det läget:
Vaa? Hur kunde du fatta att jag var får redan dag 2?
Haha, det beror väl på vad man gillar. Niyama och jag chattade lite under kvällen om olika alternativ hur det kunde sluta. Jag var ju helt inne på att jag skulle gått på att ändra till Cirkus i sista stund för att förhoppningsvis ha tur med lottningen och därmed kunna vinna. Då skriver Niyama:
"Jag tycker det är mycket roligare att lyncha goda!"