Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å jag var säker på att Kinder och Caisa hörde ihop, skrev t o m till LL att jag var säker på det eftersom alla säger alltid att Caisa är så snäll och om man är snällare än snäll så är man - kinder@dramatik du skyddade Kinder flera gånger - visste du att det var siarlärlingen?
@dramatik du skyddade Kinder flera gånger - visste du att det var siarlärlingen?
Ingen fara. Det var ju precis vad jag förutspådde, fast tvärtom.Heh jag är nog beredd att hålla med Niyama här. Finns inte mycket som slår att lyncha goda som ulv! Det skulle möjligtvis vara att käka intet ont anande tvillingbröder då
Förlåt @Jeffery men är man ond så är man
Det här var jag helt övertygad om hela tiden. :0)Tyckte det var rätt skönt när ni lyckades lyncha Habina helt själva, då var det bara att sitta tillbaka och njuta
Tyckte det var rätt skönt när ni lyckades lyncha Habina helt själva, då var det bara att sitta tillbaka och njuta
Jag känner mig som vanligt som en ....byfåne!
Det är lite roligt att jag själv tycker att jag spelade skumt de första dagarna och flera också trodde jag var fåret eller på annat vis skum.
Ingen fara. Det var ju precis vad jag förutspådde, fast tvärtom.
I ena sekunden kändes du ond och i den andra hur god som helst. Så vi vågade inte röra dig.
jag såg aldrig att någon diskuterade vem pizzan eventuellt kunde höra ihop med, var det så självklart att pizzan var jag?
Nä, jag fattade inte alls förrän listan nu på slutet .jag såg aldrig att någon diskuterade vem pizzan eventuellt kunde höra ihop med, var det så självklart att pizzan var jag?
jag såg aldrig att någon diskuterade vem pizzan eventuellt kunde höra ihop med, var det så självklart att pizzan var jag?
Jag gissade på dig. Kinder kunde jag dock inte få ihop med någon.
*kl*
Jag är lite besviken på att ingen noterade att Sookie stavade Jeffery fel + att jag och Sookie postade inlägg exakt samtidigt jag som ansträngde mig så!