Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det var väl inte så länge sedan det nästan var så - man öppnade en lista i stort sett innan leken innan dragit igång
Är det SÅ roligt att vara LL?Inte då
Är det SÅ roligt att vara LL?
Ja, läs gärna mer än ni skriver nu, för jag kommer ha ytterst begränsad lektid imorgon och fortsätter ni i det här tempot kommer det bli jobbigt för mig.Jag är jättepeppad på lek men det finns ju inte så mycket att teoretisera om än. Får väl läsa ÄNNU en gång
Ja!
Tycker det är skoj faktiskt även om jag bara varit det en gång tidigare.
det var väl inte så länge sedan det nästan var så - man öppnade en lista i stort sett innan leken innan dragit igång
Ja, läs gärna mer än ni skriver nu, för jag kommer ha ytterst begränsad lektid imorgon och fortsätter ni i det här tempot kommer det bli jobbigt för mig.
Sant! I så fall tänker jag rösta på glömmerallt för att hon särskrev kölista.Du kan alltid rösta nu så får vi något att spekulera kring
Sant! I så fall tänker jag rösta på glömmerallt för att hon särskrev kölista.
Jo, jag tycker också att det är ganska kul (fast roligare att vara med i leken så länge det inte är en helt snedfördelad lek med helknäppa regler). Men jag hoppas inte att vi börjar med nån kölista på LL:andet utan att det är som nu, lite variation. Ännu större variation vore kul tycker jag. Eftersom allas lekar är olika.
Sant! I så fall tänker jag rösta på glömmerallt för att hon särskrev kölista.
Fast det blir ju inte mindre varaiaton för att man har kö.lista?
Om fem personer vill ha en lek och skriver upp sig på listan så är det ju fortfarande fem olika pesoner som kommer ha en lek.
Det förekommer väl forfarande?
Men det är ju ingen kö lista tycker jag, förr kunde man få vänta ett par månader för att vara LL efter att man skrivit upp sig på listan för det kunde vara flera före i tur.