Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Jag är jättepeppad på lek men det finns ju inte så mycket att teoretisera om än. Får väl läsa ÄNNU en gång :idea:

Jag är jättepeppad på lek men det finns ju inte så mycket att teoretisera om än. Får väl läsa ÄNNU en gång :idea:
Ja, läs gärna mer än ni skriver nu, för jag kommer ha ytterst begränsad lektid imorgon och fortsätter ni i det här tempot kommer det bli jobbigt för mig. :p

Ja! :D
Tycker det är skoj faktiskt :) även om jag bara varit det en gång tidigare.

Jo, jag tycker också att det är ganska kul (fast roligare att vara med i leken så länge det inte är en helt snedfördelad lek med helknäppa regler). Men jag hoppas inte att vi börjar med nån kölista på LL:andet utan att det är som nu, lite variation. Ännu större variation vore kul tycker jag. Eftersom allas lekar är olika.

det var väl inte så länge sedan det nästan var så - man öppnade en lista i stort sett innan leken innan dragit igång ;)

Det förekommer väl forfarande?

Men det är ju ingen kö lista tycker jag, förr kunde man få vänta ett par månader för att vara LL efter att man skrivit upp sig på listan för det kunde vara flera före i tur.:rofl:

Nu får väl får man snarare vänta för att det är brist på deltagare...

Det var värst vad lite Nationaldagsgalopp det var i mingelsnacket.
Man skulle nästan kunna tro att vi befann oss på Stureplan och inte på Gärdet.
Nej, det får bli en Durigutti till, medan jag väger Shakalakaboombooms fördelar mot Balthazar King's plötsliga hälta.

Jo, jag tycker också att det är ganska kul (fast roligare att vara med i leken så länge det inte är en helt snedfördelad lek med helknäppa regler). Men jag hoppas inte att vi börjar med nån kölista på LL:andet utan att det är som nu, lite variation. Ännu större variation vore kul tycker jag. Eftersom allas lekar är olika.

Fast det blir ju inte mindre varaiaton för att man har kölista?:confused:

Om fem personer vill ha en lek och skriver upp sig på listan så är det ju fortfarande fem olika pesoner som kommer ha en lek. :)

Fast det blir ju inte mindre varaiaton för att man har kö.lista?:confused:

Om fem personer vill ha en lek och skriver upp sig på listan så är det ju fortfarande fem olika pesoner som kommer ha en lek. :)

Fast ibland har det ju varit väldigt mycket samma LL, det var det jag menade. Att folk skulle börja skriva upp sig på flera lekar.

Det förekommer väl forfarande?

Men det är ju ingen kö lista tycker jag, förr kunde man få vänta ett par månader för att vara LL efter att man skrivit upp sig på listan för det kunde vara flera före i tur.:rofl:

Det var ju det jag menade ;)
Sedan har jag för mig att det var i höstas det blev väldigt stort tryck på att vara LL en stund så då kan man nästan säga att det fanns en informell kölista ;)

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar