Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast även om det är fler onda så är det ju två ggr så många fler goda också (om man räknar tredjedelsregeln), så jag vet inte om man kan säga att det kommer att bli så mycket lättare för att det är fler onda än normalt, det är ju även fler goda än normalt.
Jag borde skaffa en avatar. Men jag vet inte vad.
Det var ju det jag menade
Sedan har jag för mig att det var i höstas det blev väldigt stort tryck på att vara LL en stund så då kan man nästan säga att det fanns en informell kölista
Förlåt. . Lyncha mig inte nu bästa LL @Myrten men jag ville också passa in med avatar
@glömmerallt känns faktiskt helrätt med frågetecken.
Å för varje avatarbyte blir det bara mer och mer jag. Det symoliserar så fint att jag känner mig frågande till att det nästan bara verkar vara dubbelnick för nästan alla bilder är ju nya.
Hur många till nick tillåter du per person? Jag känner att det blir lite orättvist om tex. cirkus och hedinn har fem nick var faktiskt
Hur många till nick tillåter du per person? Jag känner att det blir lite orättvist om tex. cirkus och hedinn har fem nick var faktiskt
Allt kan ju hända i ulvpel, men fem nick var - herregud, hoppas verkligen att det inte är så
Alla bara ändrar sina avatarer och gör mig sjukt förvirrad! Känns som en bunt helt nya spelare... och så Cirkus och glömmerallt.
edit: Sådärja, samma motiv men en bild som passar temat bättre.
Och hur kommer det sig att du nämner just Cirkus och GA? Finns ju fler som har samma avatar som tidigare. Misstänkt!