Får nog kila tillbaka till förstasidan och läsa igenom LLs första inlägg igen
Ah, nu är jag med igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får nog kila tillbaka till förstasidan och läsa igenom LLs första inlägg igen
Nej det är inte bara ulvarna som tycker att hattmode är viktigt - för mig är det ytterst viktigt att min hatt utklassar ulvarnas. Att du tycker att det är konstigt att goda sidan tänker på sina hattar får mig snarare att reagera på dig - tycker du alltså att ulvarna ska få vinna hattävlingen?Ok, mina tankar so far, efter att ha sållat i allt OT.
Jeffery är väldigt uppmuntrande mot SvartaAnkan. Hennes dubbelnick?
OutOfService. Smörar för LL. Behöver inte betyda att hon är ond, men det är misstänksamt...
Paddington resonerar kring riskerna med dubbelnick.
SvartaAnkan. Skämtar om hattar, vilket fick mig att reagera. Är det inte ulvarna som hänger upp sig på hattmode?
Aah! En avatar värdig en Nationaldagsgalopp!
Ja här gäller det att vara välklädd från start!
Jag är orolig att Jeffery mest var stolt över att plötsligt ha en egen avatar.Alltså drog jag slutsatsen att @Jeffery uppmuntrande dig.
Jag är orolig att Jeffery mest var stolt över att plötsligt ha en egen avatar.
Som dessutom var värdig en Nationaldagsgalopp.
Pratar du om dig själv i andra person eller vad hände här?
Exaktemente. Andrapersonspratande är en mycket underskattad talform här i Sverige.Pratar du om dig själv i andra person eller vad hände här?
Haha kanske det jag nämnde igår
Vadå orolig? Fattar inte den meningen alls.Jag är orolig att Jeffery mest var stolt över att plötsligt ha en egen avatar.
Som dessutom var värdig en Nationaldagsgalopp.
Nja, jag tolkade det som att Jeffery just hade skaffat en egen avatar (vad jag hade sett hade han just bytt till en med galopptema), och eftersom jag nyss också hade skaffat en med lektema så var det nog snarare jag som uppmuntrade honom och tyckte att det var kul att vi hade skaffat avatarer som passade temat. Vi var ju först såvitt jag såg.
Exaktemente. Andrapersonspratande är en mycket underskattad talform här i Sverige.
Så görs det jämt vid Grand National.
Det var svar på en fråga, där en felaktig slutsats hade dragits.Vadå orolig? Fattar inte den meningen alls.
Den studsar om du kollar på min popup-profilRökbollen som inte längre studsar menar du?
Den studsar om du kollar på min popup-profil
Förvirrad LL undrar om hon glömt all sin grammatik eller om hon inte just nu pratar om sig själv i tredje person?
Andra person singular är väl "du"?
Nu tycker Jeffery att LL inte ska röra ihop den här tråden mer än nödvändigt.Förvirrad LL undrar om hon glömt all sin grammatik eller om hon inte just nu pratar om sig själv i tredje person?
Andra person singular är väl "du"?