Den studsar om du kollar på min popup-profil
Men se där har vi ju gamla hederliga rökstudsbollen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den studsar om du kollar på min popup-profil
LL tror sig veta att de flesta på Grand National talar engelska och således över huvud taget använder de ord som har diskuterats i tråden.Nu tycker Jeffery att LL inte ska röra ihop den här tråden mer än nödvändigt.
Eller menar du att de högadliga gentlemännen och gentlekvinnorna på Grand National har fel?
Känner också att det är en del OT men ibland kommer ju leken igång på det viset och något inlägg här och där har man ju snappat upp lite på.
Känns även lite svårt att ha koll på alla nu när vi är så många. Kan väl knappast vara själv om att tycka det. Har dessutom bara varit med i en dubbelnickstråd så är inte helt insatt över hur man kan koppla ihop nicken så som @Niyama sa att man ibland kan. Förstås då om någon avslöjar sig rejält.
Tror det var förrförra dubbelnicksleken där det inte fanns något dubbelnick som skrev som Myrten (alla hade dubbelnick) men ett dubbelnick som skrev HELT skruvat. Då tänkte jag att då måste det vara Myrten. I en tidigare lek var det en som skrev på nåt konstigt sätt som heter nåt särskilt, var helt jävla hopplöst att tyda. Av dom som var med var det bara Sasse som skulle skriva så.
Så det brukar alltid finnas nåt att gå på.
Det intressantaste som hänt hittills är Jeffreys eventuella tabbe. i en lek där vissa har dubbelnick är det ganska klantigt att uttrycka sig på det sättet, om det nu inte var en tabbe. vill Jeffrey förvirra? men både som ond och som god försöker man hålla isär sina nick, som god vill man inte bli godförklarad ulvmat och som ond vill man inte lynchas.
och precis när jag skickade kom ytterligare en tanke upp: som ond vill man kanske knyta något gott dubbelnick till sig för att dra med det i fallet om man lynchas.
jag bara spekulerar, misstänker inte direkt Jeffrey pga detta men det är värt att lägga märke till.
@glömmerallt - jamen @cirkus och @Hedinn har fem nick var. Det är massor av ordinarie spelare som egentligen är cirkus och Hedinn. Det trodde jag alla visste!
Nu bör det visst vara over and out från LL för ikväll. Godnatt!
(...)Men det är för tidigt för att säga om det finns något bakom det eller att OutOfService bara pekat på något hon undrat över och haft Niyamas teori i bakhuvudet.
Än så länge har det inte hänt något nämnvärdare än så jag reflekterat över. Får se om det kommit lite längre senare.
Hade svårt att se vad det skulle kunna finnas för fördel med att kopplas ihop med ett dubbelnick som inte är ens eget och detta var ju defintivt en intressant tanke.
men både som ond och som god försöker man hålla isär sina nick, som god vill man inte bli godförklarad ulvmat och som ond vill man inte lynchas.
Mycket OT-snack. Sedan har det varit mycket prat om @SvartaAnkan och @Jeffery. @Habina hade en teori om att de onda bär hatt och att därför SvartaAnkan blir misstänkt. SvartaAnkan besvarade detta med att godförklara sig själv och istället ifrågasätta Habina som enligt henne inte bryr sig om hatt-tävlingen. Känns inte som att det går att säga varken bu eller bä om denna diskussion. Förutom att jag inte tror på att alla onda innehar hatt-tema då. Tror snarare att det finns både gott och ont bland dubbel-nicken. Med tanke på LL:s förklaring att om ett svart får innehar ett dubbelnick blir båda svarta får, så tror jag att möjligheten finns att det kan finnas ett svart får med dubbelnick; alltså två. Men jag tror som sagt inte att alla dubbenick är onda för det.
Mycket intressant!
jag reagerade lite på en annan grej som SookieS skrev
- eller jag tycker att det saknades åtminstone ett alternativ:
Som god vill man inte heller bli lynchad och jag tycker inte det är alltför illa att vara godförklarad, för det innebär väl inte automatiskt att man blir ulvmat? Ulvarna vet ju vilka som är goda och äter ju oavsett om någon är godförklarad eller inte, en godförklarad kan ju dessutom ha större chans att vara skyddad. Nje, så jag tycker det haltar lite faktiskt
Mycket intressant!
jag reagerade lite på en annan grej som SookieS skrev
- eller jag tycker att det saknades åtminstone ett alternativ:
Som god vill man inte heller bli lynchad och jag tycker inte det är alltför illa att vara godförklarad, för det innebär väl inte automatiskt att man blir ulvmat? Ulvarna vet ju vilka som är goda och äter ju oavsett om någon är godförklarad eller inte, en godförklarad kan ju dessutom ha större chans att vara skyddad. Nje, så jag tycker det haltar lite faktiskt
Hade svårt att se vad det skulle kunna finnas för fördel med att kopplas ihop med ett dubbelnick som inte är ens eget och detta var ju defintivt en intressant tanke.