Kommer antagligen behöva rösta tidigt, då det är kommunfest idag och solen faktiskt bestämt sig för att titta fram och jag har knäppt en cider för typ första gången på över 1 år
jaja back to the game!
Habina har gjort ett tappert försök till lite tankar, hon tycker att jag smörar för LL för att jag gillar temat. LL skrev dock i anmälningstråden att hon trodde att temat skulle tilltala mig, därav min kommentar om temat. Så att det skulle vara misstänksamt...? Hon funderar också över om Jeffery och Svartaankan hör ihop för att Jeffery var uppmuntrande mot Svartaankan. Jag ser inte det uppmuntrande hon pratar om, däremot så reagerade jag på att
Jeffery pratade om sig själv i tredje person, det behöver inte betyda att Jeffery är ond, men lär nog hålla koll där lite vad som händer.
Corpse kommer in och skriver sina funderingar under tiden jag sitter här med mina. Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara så orimligt att någon gör ett misstag såhär tidigt i leken. Jag tycker inte alls det känns orimligt att det kan vara ett misstag. Men det kan lika gärna vara ett sätt att förvirra resterande spelare och få det att se ut som att man hör ihop med ett dubbelnick, vilket jag iofs har svårt att se hur det skulle kunna vara en fördel.
Och vadå att jag följer Niyamas teori? Följer jag Niyamas teori för att jag reagerade på att Jeffery skrev om sig själv i tredje person?
Niyama diskuterar mest hurvida man kan koppla ihop dubbelnicken med ordinarie nick och inte, första magkänslan om henne känns på något vis god. Precis som i förra leken där jag fick onda magkänslor av Drama direkt från start, och dom visade sig ju stämma till slut